Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Umówiliśmy się z kupującą na zwrot pieniędzy, jak paczka do nas dotrze.
Wiem, że kupująca musi odstąpić od umowy, jak to najlepiej zrobić?
1. Niech wyśle druk odstąpienia od umowy mailem do nas.
2. Czy może niech zrobi "zwrot" towaru na Allegro (chociaż to nie jest klasyczny zwrot).
Co radzicie? 🙂
@CHECINIAKI obie formy są dobre. Łatwiej będzie odzyskać prowizje jak kupujący zgłosi zwrot przez Allegro.
Dzięki 🙂
Zrobienie zwrotu będzie prostsze, bo ominę tłumaczenia kupującej że coś musi odsyłać mailem.
Niech zrobi zwrot i już.
Client:59247542 - w takim przypadku ja informuję klienta, że nie wywiązał się z zawartej umowy, a koszt ponownej wysyłki wynosi 9,99 zł - i tak już jestem na tym "w plecy". Jak chcesz być jeszcze więcej "do tyłu", to oczywiście możesz pójść klientowi "na rękę" i przyjąć od niego odstąpienie od umowy. Kupujący niech wypełni stosowny formularz zwrotu przez Allegro, poda powód zwrotu (ciekawe, jaki wybierze, skoro nawet nie widział towaru na oczy) i sprawa załatwiona. Kupujący jest zadowolony - Ty liczysz straty, Allegro nie odda Ci prowizji od kosztów przesyłki, koszty zapakowania, opakowania, koszty pracownika, koszty obsługi zwrotu - są wymierne i nie wynoszą 0 zł. Jak kupujący nie opłaci kosztów ponownej przesyłki - to u mnie trafia na CL - sorry, nie prowadzę działalności charytatywnej, wykluczam z obsługi kupujących, którzy przynoszą straty dla mojej firmy. Mam do tego prawo.
Jeżeli chciałbym odesłać ponownie wysyłkę na koszt kupującego i on zgodzi się pokryć 9,99 zł to jak to technicznie zrobić?
-On przelewa na moje konto bankowe 9,99 zł i wysyłam mu paczkę poza Allegro? Czy robi się to na Allegro?
@CHECINIAKI, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź.
Spróbuj poprosić o dopłatę w zakładce Zamówienia.
Jaka to metoda dostawy? Jeżeli to metody Allegro - drugą etykietę nadasz w taki sam sposób, jak pierwszą.