Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący zamówił przesyłkę pobraniową po pół godz. zgłosił zwrot gdyż zakupił przez pomyłkę a nie mógł znaleźć nigdzie możliwości anulowania zakupu. proszę podpowiedzcie co teraz zrobić bo procedura wyskoczyła mi normalnie jak do zwrotu z tym że ja nawet nie zdążyłam wysłać tej paczki gdyż cała sytuacja odbyła się gdy jeszcze w pracy nie byłam. czy wystarczy decyzja o odmowie przyznania środków czy należy to w inny sposób rozwiązać @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MixOutlet99 nic nie musisz robić , oznacz sobie transakcję jako anulowaną i wystąp o zwrot prowizji , brak zwrotu środków przez AF spowoduje odrzucenie wniosku i trzeba będzie złożyć odwołanie .
Dzięki tak zrobię