Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił produkt, a następnie anulował płatność, allegro pobrało prowizję. Co zrobić w takiej sytuacji, klikając kupuj klient zobowiązuje się przecież do zapłaty? Wysłać produkt mimo to? Prosić allegro o zwrot prowizji? Anulować zamówienie? Dodam, że sprzedaję jako osoba prywatna.
Kupujący ma 7 dni na dokonanie płatności. Poczekaj, może brakło mu kasy na koncie i ponowi płatność? Jeśli nie zapłaci do 7 dni, złóż wniosek, allegro powinno Ci oddać rabat z automatu.
czasem gdy płatność sie zawiesi trzeba anulować i ponowić za chwilę
poczekaj spokojnie na wpłatę, ew.przypomnij za dwa dni o niedokończonej transakcji
@LoomBands_00 dokładnie, nic nie wysyłaj, może wpłaci na konto, może coś poszło nie tak z bankiem i coś mu się zawiesiło. Za kilka dni przypomnij o transakcji i poproś o wpłatę, a jeśli nie zapłaci to o zwrot prowizji możesz się ubiegać po 7 dniach od chwili zakupu, więc spokojnie poczekaj.