anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący anulował płatność

MAMY ROZWIĄZANIE!
LoomBands_00
#8 Zapaleniec#

Kupujący kupił produkt, a następnie anulował płatność, allegro pobrało prowizję. Co zrobić w takiej sytuacji, klikając kupuj klient zobowiązuje się przecież do zapłaty? Wysłać produkt mimo to? Prosić allegro o zwrot prowizji? Anulować zamówienie? Dodam, że sprzedaję jako osoba prywatna.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
gumisioland
#8 Zapaleniec#

Kupujący ma 7 dni na dokonanie płatności. Poczekaj, może brakło mu kasy na koncie i ponowi płatność? Jeśli nie zapłaci do 7 dni, złóż wniosek, allegro powinno Ci oddać rabat z automatu.

oznacz moderatorów
Client:80340374
#14 Krzewiciel#

czasem gdy płatność sie zawiesi trzeba anulować i ponowić za chwilę

poczekaj spokojnie na wpłatę, ew.przypomnij za dwa dni o niedokończonej transakcji

oznacz moderatorów
PHUABIB2
#12 Orędownik#

@LoomBands_00 dokładnie, nic nie wysyłaj, może wpłaci na konto, może coś poszło nie tak z bankiem i coś mu się zawiesiło. Za kilka dni przypomnij o transakcji i poproś o wpłatę, a jeśli nie zapłaci to o zwrot prowizji możesz się ubiegać po 7 dniach od chwili zakupu, więc spokojnie poczekaj.

oznacz moderatorów