Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
HEJ. Miałem w domu leżący telefon. Pudełko, ładowarka, instrukcja. Leżał, nie było chętnych do użytkowania. Postanowiłem sprzedać. wystawiłem po sprawdzeniu telefonu, jako używany, robiąc zdjęcia wszystkiego co w środku. Dałem niską cenę, byle poszedł. Opisałem, że: "sprzedaję wszystko co dała fabryka" - myśląc o sobie. Kupujący teraz chce oryginalną ładowarkę - bo ta w środku okazałą się nie orginalna, chce słuchawki, chociaż ja zawsze wyrzucam - nie było ich na zdjęciu. chce jakąś przejściówkę, która powinna niby być. teraz koszt tych wszystkich rzeczy które on chce, przekracza jakikolwiek sens sprzedaży. telefon za 400 poszedł, a oryginalny osprzęt około 120zł.
zaznaczam, że sprzedany jako używany, wszystko na zdjęciach pokazane, czy używając sformułowania " fabryka" wpadłem w kompot ???
Tak, wpadłeś. Kupujący mógł się spodziewać pełnego fabrycznego zestawu. Teraz powinieneś rozpatrzyć jego reklamację i ją uznać lub odrzucić. Przy uznaniu powinieneś mu dosłać brakujące elementy lub obniżyć cenę urządzenia. Możesz też po odesłaniu telefonu zwrócić mu wszystkie koszty, także koszt odesłania. Po odrzuceniu reklamacji klient może otworzyć spór i wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu opisywane przypadki blokady kont sprzedawców w podobnych sytuacjach.
Najlepiej oddaj mu pieniądze i wystaw ten telefon ponownie, dokładnie go opisując.
@dav1977 niestety wpadłeś:(( . Lepiej było napisac że sprzedajesz wszystko co na zdjęciu. Skoro napisałeś że sprzedajesz zestaw fabryczny klient miał prawo sie takowego spodziewac.
Spróbuj sie z klientem dogadac.
nawet jeśli od momentu zakupu upłyneło już 4 tygodnie. kupujący wcześniej nie miał zastrzeżeń ,tylko po takim czasie się odezwał?
@dav1977 Zawsze moze powiedzieć ze dopiero teraz sie dowiedzial jak powinien wyglądać fabryczny zestaw do tego telefonu. Dlatego dopiero teraz zgłasza braki.
@dav1977 Nawet po 4 tygodniach. Albo sprzedajesz zestaw fabryczny albo zdekompletowany. W instrukcji do telefonu na pewno są brakujące elementy wyszczególnione.