Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na allegro lokalnie kupujący kupił z opcją odbiór ososbisty platność przy odbiorze i nie odbiera.
Napisał ze sie pomylił i nie odbierze. Twierdzi ze nie potrafi anulować kupna.
Wystawiłem ponownie , kupił przez paczkomat, zapłacił.
Jak w takim przypadku anulowac prowizje dla allegro z pierwszego zakupu , który nie doszedł do skutku?
Cześć @mareklapin powinieneś napisać do supportu przy tym załączając. tą korespondencję z kupującym w której napisał to co ty tutaj napisałeś.
Ewentualnie może pomogą tutejsze panie moderatorki (zamieść zrzut wiadomości od kupującego - jak rozumiem korespondowałeś przez centrum wiadomości?) ?
@mareklapin Cześć 🙂 @Skill_Player bardzo dobrze Ci doradził - prześlij nam proszę login tego użytkownika i zrzuty ekranu dotyczące niedoszłej transakcji. Wszystkie te materiały wyślij przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@mareklapin A najlepiej skasuj "płatność przy odbiorze" > to tylko kłopoty