Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem ponownie drugiego drona z odbiorem osobisty i płatnością w gotówce a kupujący nie odzywa się. Telefon nie odpowiada (brak sygnału) . Otrzymałem od niego maila, ale z innego adresu email. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Chciałbym anulować spredaż, aby nie płacić prowizji i ponownie wystawić drona.
Na allegro lokalnie się z odbiorem osobistym z płatnością przy odbiorze nie sprzedaje, właśnie z powodu naliczania bezzwrotnej prowizji (nazwaną dla zmylenia przeciwnika opłatą za przeprowadzenie transakcji). Oszust nigeryjski albo proszący o maila kliknie i trzeba do nich pisać, aby łaskawie zwrócili opłatę - szkoda czasu. Wystaw z odbiorem osobistym po przedpłacie.
Czy może ktoś z Allegro zareagowa na moje zgłoszenie? Wysyłame już z 3 wiadomości przez formularz kontaktowy (https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d) i zero reakcji. Otrzymuje tylko powiadomienia o zaległych płatnościach,
@mik_PL podaj, proszę, numer zgłoszenia mailowego. Zweryfikuję to.
A gdzie znajdę imnformacje o zgłoszeniach?
Dzięki za informację. Otrzymałem maila po 1,5 miesiąca. Nie chcę tutaj nikogo atakować, tylko zwrócić uwagę na przyszłość, że nie odpisując na zgłoszenie klienta (z linkami, screenami i wszystkim, co trzeba jako dowody nieudanej sprzedaży), a upominając go windykacją i przedsądowymi wezwaniami do zapłaty, stawiacie siebe w dosyć niekorzystnym świetle.
Pomijam już fakt, że po wysłaniu miala z formualrza Allegro - NIE otrzymałem maila zwrotnego. Nie jestem w stanie samodzielnie wyszukać maila ze "zgłoszeniem".
I dziękuje bardzo @_HolaOla_ za przesłanie odpowiedzi mailowej, gdyż tylko dzięki niej widzę tego maila co wysłałem wcześniej 🙂
Tak piszę informacyjnie, abyście mogli odrobine usprawnić cały system i proces. 🙂
@mik_PL bardo Cię przepraszam za tę sytuację. Oczywiście masz rację i nie powinno się to wydarzyć, ale w sprawie zgłoszeń powinieneś otrzymywać automatyczną wiadomość zwrotną z numerem korespondencji, więc sprawdź proszę czy te wiadomości nie wpadły do skrzynki SPAM.
@_HolaOla_ dzięki, sprawdzałem i niestety nie ma. W Gmailu mam ustawione filtry i labels specjalnie pod Allegro. Tym samym Gmail nie ma opcji, aby potraktował maila jako SPAM - konto Allegro przypisane do tego maila mam od ponad 10+ lat.