anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący na Allegro Lokalne zakupił produkt (telefon nie istnieje). Jak mogę anluwac sprzedaż?

mik_PL
#8 Zapaleniec#

Sprzedałem ponownie drugiego drona z odbiorem osobisty i płatnością w gotówce a kupujący nie odzywa się. Telefon nie odpowiada (brak sygnału) . Otrzymałem od niego maila, ale z innego adresu email. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Chciałbym anulować spredaż, aby nie płacić prowizji i ponownie wystawić drona.

Screenshot 2024-05-05 at 11.11.38.pngScreenshot 2024-05-05 at 11.14.02.pngScreenshot 2024-05-05 at 11.13.47.png

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Na allegro lokalnie się z odbiorem osobistym z płatnością przy odbiorze nie sprzedaje, właśnie z powodu naliczania bezzwrotnej prowizji (nazwaną dla zmylenia przeciwnika opłatą za przeprowadzenie transakcji). Oszust nigeryjski albo proszący o maila kliknie i trzeba do nich pisać, aby łaskawie zwrócili opłatę - szkoda czasu. Wystaw z odbiorem osobistym po przedpłacie.

oznacz moderatorów

mik_PL
#8 Zapaleniec#

Czy może ktoś z Allegro zareagowa na moje zgłoszenie? Wysyłame już z 3 wiadomości przez formularz kontaktowy (https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d) i zero reakcji. Otrzymuje tylko powiadomienia o zaległych płatnościach,

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@mik_PL podaj, proszę, numer zgłoszenia mailowego. Zweryfikuję to. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mik_PL
#8 Zapaleniec#

A gdzie znajdę imnformacje o zgłoszeniach?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mik_PL przepraszam za tę sytuację, poprosiłam już o odpowiedź w zgłoszeniach, które do tej pory przesłałeś, więc niebawem otrzymasz od nas wiadomość mailową. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mik_PL
#8 Zapaleniec#

Dzięki za informację. Otrzymałem maila po 1,5 miesiąca. Nie chcę tutaj nikogo atakować, tylko zwrócić uwagę na przyszłość, że nie odpisując na zgłoszenie klienta (z linkami, screenami i wszystkim, co trzeba jako dowody nieudanej sprzedaży), a upominając go windykacją i przedsądowymi wezwaniami do zapłaty, stawiacie siebe w dosyć niekorzystnym świetle.

Pomijam już fakt, że po wysłaniu miala z formualrza Allegro - NIE otrzymałem maila zwrotnego. Nie jestem w stanie samodzielnie wyszukać maila ze "zgłoszeniem".

I dziękuje bardzo @_HolaOla_ za przesłanie odpowiedzi mailowej, gdyż tylko dzięki niej widzę tego maila co wysłałem wcześniej 🙂

Tak piszę informacyjnie, abyście mogli odrobine usprawnić cały system i proces. 🙂Zrzut ekranu 2024-07-15 132550.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mik_PL bardo Cię przepraszam za tę sytuację. Oczywiście masz rację i nie powinno się to wydarzyć, ale w sprawie zgłoszeń powinieneś otrzymywać automatyczną wiadomość zwrotną z numerem korespondencji, więc sprawdź proszę czy te wiadomości nie wpadły do skrzynki SPAM. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mik_PL
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ dzięki, sprawdzałem i niestety nie ma. W Gmailu mam ustawione filtry i labels specjalnie pod Allegro. Tym samym Gmail nie ma opcji, aby potraktował maila jako SPAM - konto Allegro przypisane do tego maila mam od ponad 10+ lat. 

kontakt.png

oznacz moderatorów