Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem ponownie drugiego drona z odbiorem osobisty i płatnością w gotówce a kupujący nie odzywa się. Telefon nie odpowiada (brak sygnału) . Otrzymałem od niego maila, ale z innego adresu email. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Chciałbym anulować spredaż, aby nie płacić prowizji i ponownie wystawić drona.
Na allegro lokalnie się z odbiorem osobistym z płatnością przy odbiorze nie sprzedaje, właśnie z powodu naliczania bezzwrotnej prowizji (nazwaną dla zmylenia przeciwnika opłatą za przeprowadzenie transakcji). Oszust nigeryjski albo proszący o maila kliknie i trzeba do nich pisać, aby łaskawie zwrócili opłatę - szkoda czasu. Wystaw z odbiorem osobistym po przedpłacie.
Czy może ktoś z Allegro zareagowa na moje zgłoszenie? Wysyłame już z 3 wiadomości przez formularz kontaktowy (https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d) i zero reakcji. Otrzymuje tylko powiadomienia o zaległych płatnościach,
@mik_PL podaj, proszę, numer zgłoszenia mailowego. Zweryfikuję to.
A gdzie znajdę imnformacje o zgłoszeniach?
@mik_PL przepraszam za tę sytuację, poprosiłam już o odpowiedź w zgłoszeniach, które do tej pory przesłałeś, więc niebawem otrzymasz od nas wiadomość mailową.
Dzięki za informację. Otrzymałem maila po 1,5 miesiąca. Nie chcę tutaj nikogo atakować, tylko zwrócić uwagę na przyszłość, że nie odpisując na zgłoszenie klienta (z linkami, screenami i wszystkim, co trzeba jako dowody nieudanej sprzedaży), a upominając go windykacją i przedsądowymi wezwaniami do zapłaty, stawiacie siebe w dosyć niekorzystnym świetle.
Pomijam już fakt, że po wysłaniu miala z formualrza Allegro - NIE otrzymałem maila zwrotnego. Nie jestem w stanie samodzielnie wyszukać maila ze "zgłoszeniem".
I dziękuje bardzo @_HolaOla_ za przesłanie odpowiedzi mailowej, gdyż tylko dzięki niej widzę tego maila co wysłałem wcześniej 🙂
Tak piszę informacyjnie, abyście mogli odrobine usprawnić cały system i proces. 🙂
@mik_PL bardo Cię przepraszam za tę sytuację. Oczywiście masz rację i nie powinno się to wydarzyć, ale w sprawie zgłoszeń powinieneś otrzymywać automatyczną wiadomość zwrotną z numerem korespondencji, więc sprawdź proszę czy te wiadomości nie wpadły do skrzynki SPAM.
@_HolaOla_ dzięki, sprawdzałem i niestety nie ma. W Gmailu mam ustawione filtry i labels specjalnie pod Allegro. Tym samym Gmail nie ma opcji, aby potraktował maila jako SPAM - konto Allegro przypisane do tego maila mam od ponad 10+ lat.