anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KUPUJĄCY NIE CHCE ZWRÓCIĆ TOWARU ALE ŻĄDA ZWROTU PIENIEDZY

MAMY ROZWIĄZANIE!
gumer-opony
#9 Pomysłodawca#

KLIENT KUPIŁ TOWAR, ODEBRAŁ GO, PO KILKU DNIACH ZAKŁADA DYSKUSJĘ ŻE TOWAR PRZYSZEDŁ ALE NIE ZGODNY Z OPISEM , NASTEPNIE RZUCA TELEFONEM BOI SIE ROZMOWY , OK . PROSZĘ O ZWROT TOWARU ZWRÓCIMY PIENIĄDZĘ. KUPUJĄCY NIECHCE ZWRÓCIĆ TYLKO ŻĄDA ZWROTU PIENIEDZY BO TOWAR I TAK JEST NIE ZGODNY... KOLEJNA PROŚBA O ZWROT TOWARU ... KOMENTARZ NEGATYWNY ... NAGLE ALLEGRO WLĄCZA SIE DO DYSKUSJI ŻE JEŚLI NIE ODNIOSĘ SIĘ DO SPORU ODDADZĄ KLIETOWI REKOMENSATE I DOLICZĄ JĄ DO MOJEGO RACHUNKU COOOOO???? PRZECIEŻ CHCĘ PRZYJĄĆ ZWROT..... NACIĄGACTWO I TYLE WIDZE ZA NA INTERNECIE SPORO TAKICH POSTÓW CHYBA TAKA PRAKTYKA 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
gumer-opony
#9 Pomysłodawca#

cały czas właśnie o to mi chodzi ... ja naprawdę nie mam problemu żeby odebrać ten zwrot tylko Pan kupujący chciałby i oponki które dostał w bardzo niskiej cenie i chiałby jeszcze pieniądze

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Metoda zdartej plyty w dyskusji na kazdy zarzut odpowiedź kupującego powtarzać to samo proszę o odesłanie towaru w celu wykonania zwrotu lub przeprowadzenia reklamacji dalsze postępowanie w sprawie nie jest możliwe bez odesłania towaru do sprzedającego 

oznacz moderatorów
vonNogay
#17 Koryfeusz#

No jasne, że powinien odesłać. Przecież nie piszę, aby od razu mu zwracać kasę.

oznacz moderatorów