Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KLIENT KUPIŁ TOWAR, ODEBRAŁ GO, PO KILKU DNIACH ZAKŁADA DYSKUSJĘ ŻE TOWAR PRZYSZEDŁ ALE NIE ZGODNY Z OPISEM , NASTEPNIE RZUCA TELEFONEM BOI SIE ROZMOWY , OK . PROSZĘ O ZWROT TOWARU ZWRÓCIMY PIENIĄDZĘ. KUPUJĄCY NIECHCE ZWRÓCIĆ TYLKO ŻĄDA ZWROTU PIENIEDZY BO TOWAR I TAK JEST NIE ZGODNY... KOLEJNA PROŚBA O ZWROT TOWARU ... KOMENTARZ NEGATYWNY ... NAGLE ALLEGRO WLĄCZA SIE DO DYSKUSJI ŻE JEŚLI NIE ODNIOSĘ SIĘ DO SPORU ODDADZĄ KLIETOWI REKOMENSATE I DOLICZĄ JĄ DO MOJEGO RACHUNKU COOOOO???? PRZECIEŻ CHCĘ PRZYJĄĆ ZWROT..... NACIĄGACTWO I TYLE WIDZE ZA NA INTERNECIE SPORO TAKICH POSTÓW CHYBA TAKA PRAKTYKA
cały czas właśnie o to mi chodzi ... ja naprawdę nie mam problemu żeby odebrać ten zwrot tylko Pan kupujący chciałby i oponki które dostał w bardzo niskiej cenie i chiałby jeszcze pieniądze
Metoda zdartej plyty w dyskusji na kazdy zarzut odpowiedź kupującego powtarzać to samo proszę o odesłanie towaru w celu wykonania zwrotu lub przeprowadzenia reklamacji dalsze postępowanie w sprawie nie jest możliwe bez odesłania towaru do sprzedającego
No jasne, że powinien odesłać. Przecież nie piszę, aby od razu mu zwracać kasę.