anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelewy24- problem a aktywacją

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Hej, od ponad pół roku próbuję w kółko uaktywnić Przelewy24. Są przesłane dokumenty oraz przelew weryfikacyjny. Nie potrafię odnaleźć rozwiązania. 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Jesteś pewien, że rozbisz przelew weryfikacyjny z rachunku, którego numer podałeś w ustawieniach wypłat?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Muszę to sprawdzić ale z tego co mi przekazano to tak.... sprawdzę  i dam znać

oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Przelew weryfikacyjny wykonywany jest z konta podanego do wypłat. Mimo to nie przechodzi...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Widzę, że 14 lutego ostatni raz rachunek został odrzucony jako niezgodny z ustawieniami konta. Jeśli jesteś pewny, że dane się zgadzają, wykonaj przelew ponownie. Daj znać, jeżeli problem się powtórzy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Ja mam aktywne tylko PAYU, czy to wystarczy, czy muszę też aktywować przelewy 24?

Co się stanie, jeżeli nie aktywuję przelewy 24?

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wiem już (wstyd)

oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, niestety nie udało się nic w tym temacie ruszyć. Środki nadal są zablokowane a już uzbierało się ich trochę. Status w weryfikacji jest już od ponad 2 tygodni. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman jeśli chodzi o wypłaty od operatora PayU to są aktywne, ale masz ustawione wypłaty jeden raz w miesiącu. Natomiast jeżeli chodzi o operatora Przelewy24 to czy mogę poprosić Cię o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman dziękuję! Dostałam e-maila od Ciebie, czy zawsze robiłeś przelew na kwotę 1 zł? Pytam, ponieważ kwota weryfikacyjna to 1,01 zł, być może to powoduje błąd? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman sprawdziłam też, że odbiorcą przelewu jest "Blue media", czy to na pewno odpowiednie potwierdzenie? 
Proszę wykonaj przelew jeszcze raz, wejdź w tą zakładkę i w części poświęconej operatorowi Przelewy24 wybierz "zrób przelew" lub "przejdź do banku" wtedy i numer konta odbiorcy i kwota podstawi się automatycznie, więc nie będzie problemu z danymi.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Zrobiliśmy przelew według podpowiedzi. Dziękuję

oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

 Witam, wykonaliśmy przelew na kwotę 1,01 wg ww wytycznych. Wniosek został znów odrzucony.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kuchman, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź. Z tego, co widzę, ostatni przelew weryfikacyjny był wykonany z innego rachunku, niż ten zadeklarowany na koncie. Jedynie prawidłowo wykonany przelew aktywuje wypłaty. Zrobisz to poprzez ten link.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, znów proszę o pomoc. Zmieniliśmy nr konta i znów nie przechodzi przelew weryfikacyjny. Mogę prosić o pomoc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Widzę u nas komunikat o braku dokumentów. Prześlij ponownie zdjęcie lub skan ważnego dokumentu tożsamości. Możesz też przesłać paszport i oświadczenie potrzebne, gdy dokument nie ma adresu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Kuchman
#9 Pomysłodawca#

Dokumenty dosłane, przelew wykonany ponownie. Mogę prosić o sprawdzenie ....

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kuchman Tak, sprawdzimy status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie ze szczegółami, gdy tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów