Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KLIENT KUPIŁ TOWAR, ODEBRAŁ GO, PO KILKU DNIACH ZAKŁADA DYSKUSJĘ ŻE TOWAR PRZYSZEDŁ ALE NIE ZGODNY Z OPISEM , NASTEPNIE RZUCA TELEFONEM BOI SIE ROZMOWY , OK . PROSZĘ O ZWROT TOWARU ZWRÓCIMY PIENIĄDZĘ. KUPUJĄCY NIECHCE ZWRÓCIĆ TYLKO ŻĄDA ZWROTU PIENIEDZY BO TOWAR I TAK JEST NIE ZGODNY... KOLEJNA PROŚBA O ZWROT TOWARU ... KOMENTARZ NEGATYWNY ... NAGLE ALLEGRO WLĄCZA SIE DO DYSKUSJI ŻE JEŚLI NIE ODNIOSĘ SIĘ DO SPORU ODDADZĄ KLIETOWI REKOMENSATE I DOLICZĄ JĄ DO MOJEGO RACHUNKU COOOOO???? PRZECIEŻ CHCĘ PRZYJĄĆ ZWROT..... NACIĄGACTWO I TYLE WIDZE ZA NA INTERNECIE SPORO TAKICH POSTÓW CHYBA TAKA PRAKTYKA
@gumer-opony napisz ponownie w dyskusji żeby przeczytali od początku dyskusję i poproś o kontakt do przełożonego 🙂 a czy odrzuciłeś reklamację przed upływem 14 dni od złożenia ? z powodu braku odesłania produktu do zbadania ? może to by go otrzeźwiło 🙂
Tak masz rację umiejętne manipulowanie kupującego, można mieć towar i kasę 😞
tak też właśnie zrobiłem ale liczyłem ze ma ktoś nadzór na tym i czyta ze zrozumieniem , ja jestem ciągle ponaglany al nie widziałem w dyskusji żeby zadano kującemu pytania dlaczego zwyczajnie nie chce odesać tego towaru skoro nie taki jak oczekiwał... a oni mu jeszcze wysylają link do możliwości uzyskania rekomensaty na mój koszt !! chore normalnie
@gumer-opony a odpisywałeś na czas, bo jak znam życie nie wszyscy wszystko piszą na forum a potem się okazują dziwne akcje 😞 wniosek pojawia się każdemu po 14 dniach co nie znaczy że kupujący dostanie skoro nie odesłał towaru 🙂
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ zerkniecie w dyskusję, kto daje ciała i czy ktoś z allegro przeczytał dyskusję ?
@gumer-opony zaproponuj w dyskusji niewielką rekompensatę bez odsyłania lub zwrot , to przeważnie działa
DLACZEGO REKOMPENSATĘ ??? TOWAR PEŁNOWARTOŚCIOWY JEŻELI NIE ODPOWIADA ZAPROPONOWAŁEM ZWROT . KLIENT NIEHCE ZWRÓCIĆ ON CHCE PIENIĄDZE I TOWAR
OD POCZATKU BYŁA PROSBA O ODESLANIE TOWARU
@gumer-opony Poprosiłam już o wypowiedź naszego pracownika w Twojej dyskusji z kupującym i owszem, kupujący złożył wniosek o rekompensatę do Allegro Protect, ale nie jeszcze go nie rozpatrzeliśmy i nie wydaliśmy żadnych decyzji w tej sprawie.
SKORO MU ZAPROPONOWANO TAKĄ OPCJE CZYLI ZŁOZYLIŚCIE PROPOZYCJE I NIE SĄDZĘ ŻE DOSTANIE ODMOWĘ... JAK MOŻNA TAK POSTĘPOWAĆ... Z MOJEJ STRONY DAŁEM MOŻWOŚĆ ZWROTU KUPUJĄCEMU ATERAZ ZA JEGO WIDZIMISIE BEDZIE MI DOLICZAĆ !!!!!!! NIE ZGADZAM SIĘ ZAWSZE JEŻELI JEST PROBLEM ROZBIĘ ZWROT LUB DOGADUJĘ SIE Z KUPUJĄCYM ALE DOŚĆ NIE DAM SIĘ OKRADAĆ !!!!!!
kupujący zgłosił odstąpienie od umowy czy reklamację?
jeśli reklamację to musisz się do niej ustosunkować w ciągu 14 dni nawet jeśli nie odeśle (możesz odrzucić z tego powodu)
Podejrzewam, że mleko już dawno wykipiało. Autor napisał, że allegro wypowiedziało się automatycznie i zaproponowało AP czyli dyskusja trwa już ponad 14 dni. Tym bardziej , że kupujący juz złożył wniosek.
NIC NIE ZGŁOSIŁ!!!!! NAPISAŁ TYLKO DYSKUSJĘ I WYSTAWI Ł KOMENTARZ NEGATYWNY
A ALLEGRO NA TACY PODSTAIA MU POMYSŁ JAK JESZCZE ZAROBIĆ NA TYM
@gumer-opony Informacja o możliwości złożenia wniosku do Allegro Protect to automatyczna wiadomość w dyskusjach, które trwają dłużej niż 14 dni. To, że kupujący taki wniosek złoży, nie oznacza automatycznie, że taką rekompensatę dostanie.
OSOBA KTÓRA OBSŁGUJE NASZ PROBLEM CHYBA WIDZI EWIDENTNIE ŻE KUPUJACY NIE MA ZAMIARU ZWRÓIĆ TOWARU NA DYSKUSJI BYL POINSTRUOWANY JAK MA DOKONAĆ ZWROTU POPRZEZ ALLEGRO DO DZIS TEGO NIE ZROBIŁ. A TERAZ MAM MIEĆ ZA TO DOLICZONE DO RACHUNKU ???? SKORO SĄ ZASADY TO POWINNI SIE ICH TRZYMAĆ !!!!!!!!!
NIE ALLEGRO SIE WYPOWIEDZIALO PONIEWAZ KUPUJĄCY NIE ZAKMKNAL DYSKUSJI I GDY GO POPROSILI O DECYZJE NAPISAL ZE PROBLEM NIE ZOSTAL ROZWIAZANY ..... Z TAD ALLEGRO SIE WYPOWIEDZIALO .... ALE DOBRZE WIEDZĄ JAKI JEST PRZEBIEG ROZMOWY KTORY SIE ZAKONCZYL NA PROSBIE ZWROTU TOWARU...........
Po pierwsze kiedy kupujacy napisal po raz 1 że chce zwrot kasy za towar z racji niezgodnosci z opisem doliczasz do tej daty 14 dni i odrzucasz reklamacje z tytulu niezgodnosci z opisem ponieważ nie dostales reklamowanego produktu produktu. Po drugie prawo od 1 stycznia sie zmienilo i kupujacy przy pierwszej reklamacji moze sobie chciec kozy z nosa jesc to ty wybierasz sposob rozpatrzenia reklamacji czyli mozesz mu wymienic na towar zgodny z opisem a nie od razu kasa. Po trzecie zamiesc odpowiedznie wpisy na allegro w dyskusji prosze o odeslanie towaru w celu rozpatrzenia reklamacja z tytulu niezgodnosci z opisem oraz w celu dokonania zwrotu srodkow prosze o odeslanie towaru do sprzedawcy, termin zwrotu to do 14dni od czasu zgloszenia przez allegro odstapienia od umowy lub niezwlocznie po odeslaniu towaru do sprzedawcy kwestie zwrotu reguluja prawo polskie pozwalajac sprzedawcy wstrzymac sie ze zwrotem do momentu odzyskania towaru, ponadto jak zglosi zwrot a do 14 dni od zgloszenia nie wysle paczki tzn ze zwrotu przyjmowac nie musisz bo mu stawowy termin na zwrot minal
Dzięki za rzeczową pomoc!
@gumer-opony Nasz pracownik wypowiedział się już w dyskusji i poprosił kupującego o odesłanie opon do Ciebie. Jego wniosek do Allegro Protect jest na ten moment odrzucony.
Jeśli jedna z opon miała łatkę po wkręcie, o czym nie było mowy w ofercie to powinieneś uznać reklamację, poprosić o odesłanie towaru i zwrócić kupującemu kasę za towar i wysyłki. Takie jest moje zdanie. Co prawda kupujący wypisuje głupoty, że to wada zagrażająca życiu i zdrowiu, ale jednak jest to wada, która nie została opisana, należy mu się rekompensata albo uznanie reklamacji. Informuj w opisach, że opony mają łatkę to nie będzie takich problemów.
Soory ale żeby zrobić zwrot i tak musi kupujący go odesłać to samo z reklamacją. Jeśli nie odeśle to o dalszym postępowaniu mowy nie ma