Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak chronić się przed praktykami kupujących, którzy nie chcą zwracać towarów? Kupująca zamówiła towar za znaczną kwotę, zgłosiła zwrot. Ja widząc, że nadała paczkę zwróciłam pieniądze. Kupująca niestety na kod nadania nadała inny towar, który też zwracała i składała reklamację do InPost żeby jej ten towar zwrócili. Założyła więc dyskusję, że wykorzystała kod nadania i nie może nadać paczki. Zapłaciłam za nową etykietę i wysłałam w dyskusji. Kobieta zakończyła dyskusję, ale do dziś paczki nie wysłała mimo próśb. To nie jest jeden odosobniony przypadek, co raz więcej osób nie chce zwrócić towarów. Co robić ?
@soyowohandmade polecony z przedsądowym wezwaniem do wydania towaru , policja , zgłoszenie wyłudzenia
@soyowohandmade Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi.
f5c77830-8546-11ef-917b-ffcb94e4e8d0 ale jeszcze poczekam do 14 dni bo ma na to ta Pani czas. Tylko chciałam się dowiedzieć co robić w takich przypadkach jak sobie z tym radzić ?
Drugie zamówienie o numerze 1889efa0-0609-11ef-8293-fb5c70ede8f2 to już nawet zostało przedawnione i je odpuściłam kupujący też nie zwrócił produktów a ja zwróciłam pieniądze.
To może nie zwracaj pieniędzy dopóki nie odzyskasz towaru?
No właśnie tak muszę robić
@soyowohandmade Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca wszystko Ci wyjaśni.
@soyowohandmade po co się spieszysz , masz pełne prawo wstrzymać zwrot środków do otrzymania przesyłki zwrotnej lub DOWODU jej nadania , numer przesyłki jaki otrzymujesz w zakładce ,, zwroty ,, nie jest nim .
@soyowohandmade Dobrze, w takim razie skoro nie minęło jeszcze 14 dni, to dopytam odpowiedni zespół w kontekście drugiego zamówienia. Wrócę tu z odpowiedzią.