Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@CHECINIAKI kod jest w mailu jak również w szczegółach zakupu 🙂 może podał zły telefon 😞
Telefon jest dobry, bo godzinę temu rozmawialiśmy, sama do niego zadzwoniłam.
Czy ten mail z numerami przesyłek idzie z automatu, czy muszę te numery przesyłek wysłać ręcznie jakoś?
@CHECINIAKI wysyła to automatycznie inpost na telefon i mail, oraz jest na karcie zakupu po zalogowaniu się na konto allegro 🙂
Nie wiem co robić, bo wysłałam kupującemu 4 paczki do paczkomatu. Na In Post i Allegro widzę, że są już gotowe do odbioru - czekają w paczkomacie , ale kupujący nie dostał kodów odbioru. Co zrobiłam źle?
Czy szczegóły zakupu są dla mnie widoczne, czy tylko kupujący je widzi?
Czy ja mogę dostać dostęp do kodów odbioru i podać je kupującemu?
A aplikacja w telefonie? Jest w niej kod oraz możliwość odbioru przesyłki bez podawania kodu, wystarczy stać w pobliżu paczkomatu.
To jest starszy pan, nie wiem czy on da radę pobrać aplikację InPost .
@CHECINIAKI Interweniuj w InPost, składaj reklamację. Inaczej kupujący nie ma możliwości odebrać przesyłki, która do Ciebie wróci i trzeba będzie kupującemu oddać całą wpłatę lub wysłać towar ponownie bez żadnych dopłat. Niech kupujący sprawdzi, czy nie ma kodu na mailu, w SMS i na głównej stronie Allegro po kliknięciu w dzwonek.
Gdzie składa się reklamację do InPost? Mają telefon czy w inny sposób?
https://inpost.pl/kontakt tutaj są numery na infolinię
Zadzwoniłam do InPost z reklamacją, w końcu wysłli kupującemu numery przesyłek.
Dopóki nie odbierze, będę siē bardzo denerwować 🙂, bo nie odbiera ode mnie telefonu i nie wiem czy dotarły.