anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KUPUJĄCY NIE NADAJE ZWROTU

magazynokazjicom
#7 Wielbiciel#

DZIEŃ DOBRY. KUPUJĄY ZGŁOSIŁ ZWROT TOWARU. OD DNIA 03.01 NIE ZOSTAŁ NADANY WIEM ŻE MA NA TO 14 DNI . ALE CO W SYT GDY ZWRÓCI TO W PÓZNIEJSZYM TERMINIE PO TYCH 14 DNIACH?

I KOLEJNA SPRAWA JEST TO REKLAMACJA PONIEWAŻ PONOC JEDNA RZECZ SIE NIE ŁĄDUJ SPRAWDZAŁAM TOWAR PRZED WYSŁANIEM PONIEWAŻ TO TOWAR POWYSTAWOWY WSZYSTKO BYŁO OKEY. CO MOGĘ ZROBIĆ W SYT JEŚLI RZECZ WRÓCI BĘDZIE SIĘ ŁADOWAŁA A BEDZIE WIDAĆ NA NIEJ ŚLADY UŻYTKOWANIA? SA TO ROLKI WIEC JEŚLI BYŁY UŻYWANE BEDZIE WIDAĆ JEŚLI SA SPRAWNE MOGĘ NIE PRZYJĄĆ REKLAMACJI ? W INNYM WYPADKU BEDE MUSIAŁA JE SPRZEDAĆ ALE JUZ JAKO UŻYWANE I STRACA DUŻO NA WARTOŚCI ...

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

Masz obowiązek reklamację przyjąć i rzeczowo się do niej odnieść , uznasz czy nie to Twoja decyzja , pamiętaj o obowiązujących terminach .

oznacz moderatorów

magazynokazjicom
#7 Wielbiciel#

Tak tak ja wiem. Bardziej chodzi mi o to, co w momencie kiedy kupujący nie wyśle jej w terminie ? I jakby co zrobić w syt kiedy okazałoby się, że jednak są sprawne? 

Nie miałąm takiej syt i nie bardzo wiem co zrobić?

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@magazynokazjicom widzę ,że jednak nic nie wiesz . Masz 14 dni od zgłoszenia wady na podjęcie decyzji reklamacyjnej , nie otrzymałeś w tym czasie przedmiotu do weryfikacji więc masz podstawę do odrzucenia roszczeń klienta ......masz jeszcze jakieś pytania ?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jak nie dostaniesz tych rolek to reklamację odrzucasz 14dnia wieczorem powód nie udostepnienie towaru do reklamacji

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic, masz reklamację rozpatrzyć, kupujący ma udostępnić towar do reklamacji nie musi odsyłać, wówczas sam musisz mu dać etykietę albo odebrać.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Kupujący zgłosił zwrot towaru przez Allegro z tytułu reklamacji. Adres do zwrotów i reklamacji ma podany. Jak nie otrzymasz towaru do 14 dni od złożenia reklamacji - rozpatrujesz ją negatywnie - powód:  brak odesłania/udostępnienia towaru do reklamacji. I na tym zakończ tą reklamację.

Poinformuj kupującego, że może złożyć nową reklamację (tak postępuje również Allegro, na co mam przykłady, jak odrzuca reklamacje to informuje, że można złożyć ponowną i czas "biegnie od nowa"). Możesz go również poinformować (nie musisz), że możesz mu wysłać etykietę na list przewozowy i odebrać towar na swój koszt.

oznacz moderatorów