Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DZIEŃ DOBRY. KUPUJĄY ZGŁOSIŁ ZWROT TOWARU. OD DNIA 03.01 NIE ZOSTAŁ NADANY WIEM ŻE MA NA TO 14 DNI . ALE CO W SYT GDY ZWRÓCI TO W PÓZNIEJSZYM TERMINIE PO TYCH 14 DNIACH?
I KOLEJNA SPRAWA JEST TO REKLAMACJA PONIEWAŻ PONOC JEDNA RZECZ SIE NIE ŁĄDUJ SPRAWDZAŁAM TOWAR PRZED WYSŁANIEM PONIEWAŻ TO TOWAR POWYSTAWOWY WSZYSTKO BYŁO OKEY. CO MOGĘ ZROBIĆ W SYT JEŚLI RZECZ WRÓCI BĘDZIE SIĘ ŁADOWAŁA A BEDZIE WIDAĆ NA NIEJ ŚLADY UŻYTKOWANIA? SA TO ROLKI WIEC JEŚLI BYŁY UŻYWANE BEDZIE WIDAĆ JEŚLI SA SPRAWNE MOGĘ NIE PRZYJĄĆ REKLAMACJI ? W INNYM WYPADKU BEDE MUSIAŁA JE SPRZEDAĆ ALE JUZ JAKO UŻYWANE I STRACA DUŻO NA WARTOŚCI ...
Masz obowiązek reklamację przyjąć i rzeczowo się do niej odnieść , uznasz czy nie to Twoja decyzja , pamiętaj o obowiązujących terminach .
Tak tak ja wiem. Bardziej chodzi mi o to, co w momencie kiedy kupujący nie wyśle jej w terminie ? I jakby co zrobić w syt kiedy okazałoby się, że jednak są sprawne?
Nie miałąm takiej syt i nie bardzo wiem co zrobić?
@magazynokazjicom widzę ,że jednak nic nie wiesz . Masz 14 dni od zgłoszenia wady na podjęcie decyzji reklamacyjnej , nie otrzymałeś w tym czasie przedmiotu do weryfikacji więc masz podstawę do odrzucenia roszczeń klienta ......masz jeszcze jakieś pytania ?
Jak nie dostaniesz tych rolek to reklamację odrzucasz 14dnia wieczorem powód nie udostepnienie towaru do reklamacji
Nic, masz reklamację rozpatrzyć, kupujący ma udostępnić towar do reklamacji nie musi odsyłać, wówczas sam musisz mu dać etykietę albo odebrać.
Kupujący zgłosił zwrot towaru przez Allegro z tytułu reklamacji. Adres do zwrotów i reklamacji ma podany. Jak nie otrzymasz towaru do 14 dni od złożenia reklamacji - rozpatrujesz ją negatywnie - powód: brak odesłania/udostępnienia towaru do reklamacji. I na tym zakończ tą reklamację.
Poinformuj kupującego, że może złożyć nową reklamację (tak postępuje również Allegro, na co mam przykłady, jak odrzuca reklamacje to informuje, że można złożyć ponowną i czas "biegnie od nowa"). Możesz go również poinformować (nie musisz), że możesz mu wysłać etykietę na list przewozowy i odebrać towar na swój koszt.