Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnimi czasy sprzedałem płytę główna + procesor i ram . Kupujący zgłosił reklamacje na Allegro ze nie działa ( nie wiedziałem tego wcześniej) i kupujący w dyskusji kazał mi wysłać pieniądze na numer który również podał w dyskusji. We wiadomościach na Facebook upierał się ze mam mu wysłać pieniądze to wysłałem . Kupujący mnie zablokował i zamknął dyskusje na Allegro. W dyskusji również napisał ze mi ja odeśle . Co zrobić
@DAWIDZAWADZKI boś jeleń nauczka na przyszłość, na reklamację się pierw odsyła, sprawdza a potem jak jest zasadna oddaje pieniądze,, lub wymienia na sprawny 🙂
Na AL nie znam się zbytnio, ale dlaczego dyskutowałeś z tym kupującym na FB?
W ofercie napisałeś że nie znasz stanu technicznego tej płyty - tzn czy działa czy nie?
Teraz to chyba tylko policja pozostaje, niestety...
A na przyszłość to załatwiaj wszystkie sprawy za pośrednictwem Allegro... Od tego jest czat i dyskusje... Po to są one, po to one są...
Teraz to napisz do niego że zgłosisz na Policję, zrobił Cie w bambuko, nie masz kasy ani towaru>rozumiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Moze Allegro wyśle do kupującego informację.
@DAWIDZAWADZKI Podaj proszę numer tego zamówienia, skontaktujemy się z kupującym.
@DAWIDZAWADZKI Skontaktujemy się z kupującym.
Dzien dobry, mam taki Sam problem. Srodki zostaly zwrocone do kupujacego natomiast towaru nie otrzymalam do dnia dzisiejszego, pomimo prob kontaktu mailowego, poprzez allegro jest cisza. Numer zamowienia : 21bfdde0-d6f4-11ed-8f33-9fdd8cf819d5
Czy moge rowniez prosic o interwencje w tej sprawie?
Dziekuje i pozdrawiam