anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odesłał produktu na reklamację

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

Ostatnimi czasy sprzedałem płytę główna + procesor i ram . Kupujący zgłosił reklamacje na Allegro ze nie działa ( nie wiedziałem tego wcześniej) i kupujący w dyskusji kazał mi wysłać pieniądze na numer który również podał w dyskusji. We wiadomościach na Facebook upierał się ze mam mu wysłać pieniądze to wysłałem . Kupujący mnie zablokował i zamknął dyskusje na Allegro. W dyskusji również napisał ze mi ja odeśle . Co zrobić 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@DAWIDZAWADZKI boś jeleń nauczka na przyszłość, na reklamację się pierw odsyła, sprawdza a potem jak jest zasadna oddaje pieniądze,, lub wymienia na sprawny 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Na AL nie znam się zbytnio, ale dlaczego dyskutowałeś z tym kupującym na FB? 

W ofercie napisałeś że nie znasz stanu technicznego tej płyty - tzn czy działa czy nie?

Teraz to chyba tylko policja pozostaje, niestety...

A na przyszłość to załatwiaj wszystkie sprawy za pośrednictwem Allegro... Od tego jest czat i dyskusje... Po to są one, po to one są...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Teraz to napisz do niego że zgłosisz na Policję, zrobił Cie w bambuko, nie masz kasy ani towaru>rozumiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Moze Allegro wyśle do kupującego informację.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@DAWIDZAWADZKI Podaj proszę numer tego zamówienia, skontaktujemy się z kupującym. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#