anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odesłał produktu na reklamację

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#

Ostatnimi czasy sprzedałem płytę główna + procesor i ram . Kupujący zgłosił reklamacje na Allegro ze nie działa ( nie wiedziałem tego wcześniej) i kupujący w dyskusji kazał mi wysłać pieniądze na numer który również podał w dyskusji. We wiadomościach na Facebook upierał się ze mam mu wysłać pieniądze to wysłałem . Kupujący mnie zablokował i zamknął dyskusje na Allegro. W dyskusji również napisał ze mi ja odeśle . Co zrobić 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@DAWIDZAWADZKI boś jeleń nauczka na przyszłość, na reklamację się pierw odsyła, sprawdza a potem jak jest zasadna oddaje pieniądze,, lub wymienia na sprawny 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Na AL nie znam się zbytnio, ale dlaczego dyskutowałeś z tym kupującym na FB? 

W ofercie napisałeś że nie znasz stanu technicznego tej płyty - tzn czy działa czy nie?

Teraz to chyba tylko policja pozostaje, niestety...

A na przyszłość to załatwiaj wszystkie sprawy za pośrednictwem Allegro... Od tego jest czat i dyskusje... Po to są one, po to one są...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Teraz to napisz do niego że zgłosisz na Policję, zrobił Cie w bambuko, nie masz kasy ani towaru>rozumiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Moze Allegro wyśle do kupującego informację.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@DAWIDZAWADZKI Podaj proszę numer tego zamówienia, skontaktujemy się z kupującym. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

DAWIDZAWADZKI
#7 Wielbiciel#
8f0abb58-1dba-4953-95a6-ea128643e7dc tutaj do oferty A tutaj dyskusja: owód otwarcia Dyskusji: produkt uszkodzony, ale paczka jest cała Płyta główna gigabyte GA-H61M-S1 i5 2310 Płyta główna gigabyte GA-H61M-S1 i5 2310 Opis problemu: Witam płyta przyjechała uszkodzona o czym mi sprzedawca nie poinformowal ze sciezka + element ktory sluzy za kontroler ramow najprawdopodobniej ta czesc zostala uszkodzona srubokretem lub czyms innym poniewaz widac mocne zadrapanie (daje zdjecie dowodowe w zalaczniku) plyta oczywiscie nie uruchamia sie w sensie nie daje obrazu jest to wina tego ze sciezki na plycie sa poprostu urwane i nie daje pradu do ramow (sprawdzalem 2 razy na roznych zasilaczach jak i ramach to samo takze napewno to musi byc to) IMG_20221116_154757.jpg 17 listopada 2022 14:32 Okej, postaram się zwrócić pieniądze 17 listopada 2022 19:34 aleskad010, rozumiem Pana zdenerwowanie. DAWIDZAWADZKI, proszę zgodnie z deklaracją zwrócić Kupującemu pieniądze. Jeśli zwrot nie odbędzie się przez Allegro Finanse proszę załączyć w dyskusji potwierdzenie przelewu. 17 listopada 2022 19:36 A mógłbym oddać ten zwrot na wypłatę ? Aktualnie jestem bez grosza a muszę przeżyć jeszcze cały miesiąc . Proszę o wyrozumiałość aleskad010 17 listopada 2022 19:57 ja nie mam zamiaru czekac jak mozna to poprostu niech allegro mi pieniadze odda a osoba sprzedajaca zrobi jak chce 17 listopada 2022 20:01 Mam 14 dni na zwrócenie pieniążków ;)\ \ leskad010 17 listopada 2022 20:15 oczywiscie ze nie masz myslalem ze allegro bedzie 14dni odpowiadalo a jednak nie takze ja czekam max 3/4 dni 17 listopada 2022 20:20 Przeczytaj regulamin, pisze ze mam 14 dni na zwrot kasy aleskad010 20 listopada 2022 14:45 Witam, sprzedajacy nie chce zwrocic mi pieniedzy oczekuje na wiecej informacji na temat jak mam to wyslac kiedy i czy pierw pieniadze mam otrzymac i pozniej wyslac 20 listopada 2022 14:50 Właśnie chodzi mi o to, że chce ci zwrócić pieniądze ale mam jeszcze 10 dni na zwrot pieniędzy . Nie wiem czy bezpiecznie jest wysyłać pieniądze przez wysłaniem paczki . Czekam na wypowiedz Allegro w tej sprawi 20 listopada 2022 15:13 Panie Bartoszu, rozumiem Pana obawę o swoje pieniądze. Sprzedający ma prawo poczekać ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania reklamowanego produktu. Dodam, że Sprzedający DAWIDZAWADZKI uznał już reklamację, a w przypadku uznanej reklamacji Sprzedający płaci za przesyłkę zwrotną. Zazwyczaj Kupujący odsyła towar na swój koszt (po wcześniejszym uzgodnieniu sposobu wysyłki ze Sprzedającym), a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający zwraca wszystkie koszty Kupującemu. Kupujący musi jednak potwierdzić poniesiony koszt odesłąnia, np. rachunkiem, fakturą, potwierdzeniem zamówienia etykiety z widoczną ceną. Zachęcam zatem Panów do wspólnego uzgodnienia formy odesłania towaru oraz proszę DAWIDZAWADZKI o przesłanie danych do odesłania płyty. aleskad010 20 listopada 2022 15:15 czyli jak rozumiem dostane 60 zl + dawid bedzie musial zaplacic za wysylke tak? aleskad010 20 listopada 2022 15:17 ja wysle oczywiscie paczke na dniach z dawidem sie dogadam tutaj kiedy moge wyslac etc aleskad010 20 listopada 2022 15:42 moge sie dogadac tak ze 60zl przed wysylka i ja ja moge normalnie oplacic 😄 Dzień dobry. Jutro około 20 będę miał pieniądze na oddanie panu . Czy zgodziłby się pan na kwotę 55.00 zł , ponieważ tyle udało mi się ogarnąć na chwile aleskad010 24 listopada 2022 19:55 nie minimum 60 25 listopada 2022 15:19 Mam pieniądze , proszę podać numer konta to przeleje panu te 60 aleskad010 25 listopada 2022 15:21 to daj mi przelew na numer telefonu 797559366 Przelew został wysłany A560F4D4-C434-4245-A1F7-2EF2933527D2.png 25 listopada 2022 15:27 Kupujący zakończył Dyskusję. w dyskusji sprzedajacy napisal ze wysle paczke
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@DAWIDZAWADZKI Skontaktujemy się z kupującym. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LUST2SHOP
#1 Nowicjusz#

Dzien dobry, mam taki Sam problem. Srodki zostaly zwrocone do kupujacego natomiast towaru nie otrzymalam do dnia dzisiejszego, pomimo prob kontaktu mailowego, poprzez allegro jest cisza. Numer zamowienia : 21bfdde0-d6f4-11ed-8f33-9fdd8cf819d5

 

Czy moge rowniez prosic o interwencje w tej sprawie? 

Dziekuje i pozdrawiam

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@DAWIDZAWADZKI  napisał(a):

Ostatnimi czasy sprzedałem płytę główna + procesor i ram . Kupujący zgłosił reklamacje na Allegro ze nie działa ( nie wiedziałem tego wcześniej) i kupujący w dyskusji kazał mi wysłać pieniądze na numer który również podał w dyskusji. We wiadomościach na Facebook upierał się ze mam mu wysłać pieniądze to wysłałem . Kupujący mnie zablokował i zamknął dyskusje na Allegro. W dyskusji również napisał ze mi ja odeśle . Co zrobić 


Złóż oficjalną skargę do allegro dokumentując iż kupujący zobowiązał się do zwrotu towaru.
Zgodnie z regulaminu allegro portal powinien dbać o bezpieczeństwo użytkowników zarówno kupujących jak i sprzedających (jeśli się nie mylę pkt 10,1 czy 10,2 ) więc niech domaga się udokumentowania zwrotu towaru lub wyciągnie konsekwencje wobec kupującego (który według tego co napisałeś  złamał prawo nie dokonując zwrotu

Na przyszłość jeśli ktoś złoży reklamacje domagaj się zwrotu towaru do weryfikacji i dopiero po jego otrzymaniu i weryfikacji jeśli jest zasadna uznaj ją i dopiero wtedy dokonuj zwrotu środków.

oznacz moderatorów

lady-szarlotka
#9 Pomysłodawca#

Na przyszłość nie sprzedawaj rzeczy, których dokładnego stanu nie znasz. Albo sprawdzasz i wiesz, że działa, albo jasno piszesz, że może byc co najwyżej dla ozdoby bo nie działa.

Opis "nie wiem czy działa czy nie" kompromituje sprzedawcę i pozwala wykorzystać ten argument przeciwko niemu, co właśnie się stało. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@lady-szarlotka  napisał(a):

Na przyszłość nie sprzedawaj rzeczy, których dokładnego stanu nie znasz. Albo sprawdzasz i wiesz, że działa, albo jasno piszesz, że może byc co najwyżej dla ozdoby bo nie działa.

Opis "nie wiem czy działa czy nie" kompromituje sprzedawcę i pozwala wykorzystać ten argument przeciwko niemu, co właśnie się stało. 


Pani tak poważnie, nie sprawdzenie towaru ma  dopuszczać okradanie sprzedawce przez kupującego.

Sugeruje Pani że sprzedając odzież mam przymierzać każdą kurtkę przeciwdeszczową sprawdzając jak się zachowa podczas deszczu.


Kupujący złożył reklamację a sprzedawca zachować się naiwnie  przyjmując reklamację i dokonując zwrotu przed otrzymaniem towaru wierząc w uczciwość kupującego.

 

Pani podejście tylko potwierdza że nie warto iść na rękę kupującym wierząc w ich uczciwość.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Autor posta założył już kilka wątków na ten temat w których jak widać ludzie zmarnowali tylko czas... 😮 😮 😮

Chyba szkoda się produkować bo jak widać... wyszło jak wyszło i wyszło co wyszło.

 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/ile-musz%C4%99-odda%C4%87-pieni%C4%99dzy/m...

i jeszcze jeden jakoś ale nie chce mi się już szukać.

oznacz moderatorów

pacio112211
#7 Wielbiciel#

@DAWIDZAWADZKI hej mógłbym Cię prosić o kontakt mailowy? [edycja]. Bardzo ważna sytuacja związana z tą samą osobą. 

oznacz moderatorów