Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem 31.07.20 przedmiot za pobraniem, kurier pomylił się przy wypisywaniu listu przewozowego i nie zaznaczył pobrania.Kupujący skontaktował się ze mną po kilku dniach,że przedmiot mu nie pasuje ,że chce go oddać,poinformowałem aby rozpoczął procedurę zwrotu (kupujący doskonale wie,że nie zapłacił nic za przedmiot,gdyż ustaliliśmy to telefonicznie)do dnia dzisiejszego mimo deklaracji kupującego nie rozpoczął procedury zwrotu, nie otrzymałem zwrotu oraz pieniędzy na konto.Proszę o poradę co robić.
@SILVERB6 No niestety trzeba zgłosić na Policję.Kurier zrobił błąd więc powinien się w to zaangażować.Poinformuj kupującego że zgłaszasz na Policję bo to jest przywłaszczenie.
@SILVERB6 Kupujący powinien zapłacić lub udostępnić Ci towar do odbioru. Nie załatwiaj tego telefonicznie, wszystko na piśmie. Możesz poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c&subjectId=a6835b66-a...