anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zatwierdził otrzymanej oferty

ajstuntis
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam, kupujący zaznaczył, że nie otrzymał towaru, który kupił, chodź wysłałem tą ofertę i ją zaakceptował, dotyczyło to skinów do gry.

Co mogę zrobić w takim wypadku?

Jeżeli zaznaczył, ze nie otrzymał towaru, allegro zablokuje mi konto i będę obciązony kosztami?

Jak mogę to naprawić? (Mam wszytkie potwierdzenia, że te przedmiioty otrzymał)

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ajstuntis Gdzie dokładnie kupujący zaznaczył, że nie otrzymał zakupionego przedmiotu?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ajstuntis
#8 Zapaleniec#

Dostałem wiadomość od Allegro, ze kupujący zgłosił, ze nie otrzymał zakupionego towaru. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ajstuntis  napisał(a):

Dostałem wiadomość od Allegro, ze kupujący zgłosił, ze nie otrzymał zakupionego towaru. 


@ajstuntis  Najprościej będzie odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość, dokumentując wysłanie/dostarczenie towaru.

Teoretycznie wtedy allegro nie powinno próbować blokad, nakładać ograniczeń itp.

Pamiętaj o terminowych odp w dyskusji w 24h i jeśli będzie reklamacja od kupującego rozpatrz reklamację do 14 dni od otrzymania reklamacji.
To główne preteksty do blokad kont , nakładania ograniczeń na konta.

oznacz moderatorów

ajstuntis
#8 Zapaleniec#

Odpisałem, wysyłając potwierdzenie wysłania tych skinów. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Otworzył dyskusję? odpowiedź jak najszybciej>masz 24godz na odpowiedź!

oznacz moderatorów