Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, kupujący zaznaczył, że nie otrzymał towaru, który kupił, chodź wysłałem tą ofertę i ją zaakceptował, dotyczyło to skinów do gry.
Co mogę zrobić w takim wypadku?
Jeżeli zaznaczył, ze nie otrzymał towaru, allegro zablokuje mi konto i będę obciązony kosztami?
Jak mogę to naprawić? (Mam wszytkie potwierdzenia, że te przedmiioty otrzymał)
@ajstuntis Gdzie dokładnie kupujący zaznaczył, że nie otrzymał zakupionego przedmiotu?
Dostałem wiadomość od Allegro, ze kupujący zgłosił, ze nie otrzymał zakupionego towaru.
@ajstuntis napisał(a):
Dostałem wiadomość od Allegro, ze kupujący zgłosił, ze nie otrzymał zakupionego towaru.
@ajstuntis Najprościej będzie odpowiedzieć na otrzymaną wiadomość, dokumentując wysłanie/dostarczenie towaru.
Teoretycznie wtedy allegro nie powinno próbować blokad, nakładać ograniczeń itp.
Pamiętaj o terminowych odp w dyskusji w 24h i jeśli będzie reklamacja od kupującego rozpatrz reklamację do 14 dni od otrzymania reklamacji.
To główne preteksty do blokad kont , nakładania ograniczeń na konta.
Odpisałem, wysyłając potwierdzenie wysłania tych skinów.
Otworzył dyskusję? odpowiedź jak najszybciej>masz 24godz na odpowiedź!