Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry co zrobić kiedy kupujący po 10 dniach od odebrania zgłasza fakt, że towar jest uszkodzony ( jeden plastikowy pojemnik) i chce zwrotu towaru. Co w takiej sytuacji?
Według mnie winien poinformować od razu po sprawdzeniu przesyłki? Przecież po tylu dniach taki pojemnik mógł np wypaść z ręki a teraz zgłasza problem 😞
@ANTONIO_ZAKUPY, w przypadku reklamacji, powinieneś rzetelnie odnieść się do roszczeń klienta.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni przy zakupie konsumenckim. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, reklamacja zostaje z góry uznana za zasadną.
@ANTONIO_ZAKUPY Kupujący nie musi od razu informować o wadach, może złożyć reklamację po dłuższym czasie. Reklamację powinieneś rozpatrzyć i ją uznać lub odrzucić. Pamiętaj jednak, że kupujący na Allegro może rozpocząć spór i poprosić w nim o pomoc pracownika Allegro. Może też złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, co może (nie musi) być dla Ciebie sporym problemem.
Zapewne mógł upaść, masz rację, ale to jest reklamacja i musisz ją rozpatrzyć i masz prawo nie uznać.
Okej zgoda a co jeśli kupujący zgłosił to z pozycji odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny? I towar jest już w drodze?
To nie jest zwrot bez podania przyczyny, ponieważ sam piszesz, że kupujący określił wadę, uszkodzony produkt. Jest przyczyna.
Tak to prawda ale jest to obsurdalne że po 11 dniach coś takiego ma miejsce ale jak nie uznam to dostanę łapkę w dół zapewne ..... 😞
Zapewne, dlatego jeśli nie masz pewności, że klient uszkodził towar, warto reklamację uznać.
Pewność mam. Sam napisał opakowanie nie było uszkodzone ale jak to udowodnić kupującemu? Odnoszę wrażenie, że sprzedawca w tej sytuacji będzie zawsze pod ścianą...