Kupujący odebrał towar a po 10 dniach twierdzi, że jest pęknięty pojemnik i chce odesłać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry co zrobić kiedy kupujący po 10 dniach od odebrania zgłasza fakt, że towar jest uszkodzony ( jeden plastikowy pojemnik) i chce zwrotu towaru. Co w takiej sytuacji?
Według mnie winien poinformować od razu po sprawdzeniu przesyłki? Przecież po tylu dniach taki pojemnik mógł np wypaść z ręki a teraz zgłasza problem 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ANTONIO_ZAKUPY, w przypadku reklamacji, powinieneś rzetelnie odnieść się do roszczeń klienta.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni przy zakupie konsumenckim. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, reklamacja zostaje z góry uznana za zasadną.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ANTONIO_ZAKUPY Kupujący nie musi od razu informować o wadach, może złożyć reklamację po dłuższym czasie. Reklamację powinieneś rozpatrzyć i ją uznać lub odrzucić. Pamiętaj jednak, że kupujący na Allegro może rozpocząć spór i poprosić w nim o pomoc pracownika Allegro. Może też złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, co może (nie musi) być dla Ciebie sporym problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewne mógł upaść, masz rację, ale to jest reklamacja i musisz ją rozpatrzyć i masz prawo nie uznać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okej zgoda a co jeśli kupujący zgłosił to z pozycji odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny? I towar jest już w drodze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie jest zwrot bez podania przyczyny, ponieważ sam piszesz, że kupujący określił wadę, uszkodzony produkt. Jest przyczyna.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak to prawda ale jest to obsurdalne że po 11 dniach coś takiego ma miejsce ale jak nie uznam to dostanę łapkę w dół zapewne ..... 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewne, dlatego jeśli nie masz pewności, że klient uszkodził towar, warto reklamację uznać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewność mam. Sam napisał opakowanie nie było uszkodzone ale jak to udowodnić kupującemu? Odnoszę wrażenie, że sprzedawca w tej sytuacji będzie zawsze pod ścianą...