anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący odebrał towar a po 10 dniach twierdzi, że jest pęknięty pojemnik i chce odesłać

ANTONIO_ZAKUPY
#8 Zapaleniec#

Dzień Dobry co zrobić kiedy kupujący po 10 dniach od odebrania zgłasza fakt, że towar jest uszkodzony ( jeden plastikowy pojemnik) i chce zwrotu towaru. Co w takiej sytuacji?

Według mnie winien poinformować od razu po sprawdzeniu przesyłki? Przecież po tylu dniach taki pojemnik mógł np wypaść z ręki a teraz zgłasza problem 😞

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ANTONIO_ZAKUPY, w przypadku reklamacji, powinieneś rzetelnie odnieść się do roszczeń klienta.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni przy zakupie konsumenckim. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, reklamacja zostaje z góry uznana za zasadną.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ANTONIO_ZAKUPY Kupujący nie musi od razu informować o wadach, może złożyć reklamację po dłuższym czasie. Reklamację powinieneś rozpatrzyć i ją uznać lub odrzucić. Pamiętaj jednak, że kupujący na Allegro może rozpocząć spór i poprosić w nim o pomoc pracownika Allegro. Może też złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, co może (nie musi) być dla Ciebie sporym problemem. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zapewne mógł upaść, masz rację, ale to jest reklamacja i musisz ją rozpatrzyć i masz prawo nie uznać.

oznacz moderatorów

ANTONIO_ZAKUPY
#8 Zapaleniec#

Okej zgoda a co jeśli kupujący zgłosił to z pozycji odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny? I towar jest już w drodze?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

To nie jest zwrot bez podania przyczyny, ponieważ sam piszesz, że kupujący określił wadę, uszkodzony produkt. Jest przyczyna. 

oznacz moderatorów

ANTONIO_ZAKUPY
#8 Zapaleniec#

Tak to prawda ale jest to obsurdalne że po 11 dniach coś takiego ma miejsce ale jak nie uznam to dostanę łapkę w dół zapewne ..... 😞 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Zapewne, dlatego jeśli nie masz pewności, że klient uszkodził towar, warto reklamację uznać. 

oznacz moderatorów

ANTONIO_ZAKUPY
#8 Zapaleniec#

Pewność mam. Sam napisał opakowanie nie było uszkodzone ale jak to udowodnić kupującemu? Odnoszę wrażenie, że sprzedawca w tej sytuacji będzie zawsze pod ścianą...

oznacz moderatorów