Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule. Kupujący odesłał część ręczników powołując się na fakt, że jeden był "rozpieczetowany" jakkolwiek to rozumiejąc. Odesłał nie jeden tylko trzy i wszystkie były oryginalnie zapieczętowane i z metkami. Niestety odesłane ręczniki strasznie śmierdzą dymem z papierosów.
Zaznaczam, że jestem osobą prywatną i wyprzedaje prywatne nadwyżki które mi zostały po opiece nad leżącą osobą.
Co zrobić w takiej sytuacji? Raczej nikt mi nie kupi śmierdzących ręczników mimo iż mają metki ☹️
@amicek odrzuć reklamację, a zwrotu jako osoba prywatna nie masz obowiązku przyjmować i poproś o odebranie towaru 🙂
Niestety zgodziłam się na zwrot bo kupujący pisał o jednym ręczniku. Nawet gdyby odesłał wszystkie to było by ok, nie mam z tym problemu. To mój pierwszy zwrot i zaskoczyło mnie to, że osoba paląca nie pomyślała że dym przesiąka materiał. Nie wysłał go w ramach reklamacji tylko zwykłego zwrotu.
Doprecyzuje pytanie, co mogę zrobić w przypadku zgody na zwrot towaru, ale odesłany został w stanie nienadających się do dalszej odsprzedaży?
To teraz nic nie zrobisz jak zgodziłaś się na zwrot, pomniejszyć zwrot o tyle o ile się zmniejszyła jego wartość-realnie. A próbowałaś wyjaśnić sprawę z kupującym?
Napisałam do niego, że ręczniki śmierdzą dymem i muszę zasięgnąć opinii co z tym faktem zrobić, bo w mojej ocenie towar został zniszczony na tyle, że nie nadaje się do dalszej sprzedaży. Nic na to jeszcze nie odpisał.
Może odpisze, ale pamiętaj że masz 14dni na zwrot środków, max.
Możesz tez pomniejszyć zwrot - nawet o 99% jeśli stan produktu uniemożliwia jego dalszą sprzedaż. Ale musisz koniecznie wysłać kupującemu uzasadnienie swojej decyzji.
@amicek zgodziłaś się na zwrot pełnowartościowych produktów ? więc napisz jaka sytuacja i niech se odbierze 🙂
Nie podlegasz pod UK więc nie ma tu zastosowania przepis mówiący o obniżeniu kwoty zwrotu 🙂
@amicek Ponformuj o tym fakcie kupującego, napisz o odrzuceniu reklamacji i zapytaj gdzie i ja odesłąć.