Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił produkt, tylko nie ten który mu wysłałem.
Produkt wygląda identycznie (pytał o to przed zakupem, czy oferowany produkt wygląda jak na zdjęciach)
i odesłał inny (inne oznaczenia i po innej stronie)
wartość nie jest duża (45 zł) ale skręca mnie jak wiem że mnie oszukuje (pytał czy taki produkt przed wysyłką) i to mi zapaliło czerwoną lampkę i postanowiłem obejrzeć dokładniej zwracany produkt ....no i inne oznaczenia.
kupił na FV i albo on kłamie albo jego ktoś oszukał i podmienił wtyczkę (smart wtyczka) (w co wątpię)
warto odmawiać zwrotu? czy wliczyć to w koszty ocen (bo każdy negatyw to jednak koszt)
co w takich sprawach robi allegro? bo generalnie klient poświadcza nieprawdę (albo kłamie albo nieświadomie)
Słowo przeciw słowu ,allegro zapewne nie stanie po twojej stronie tylko umyje rączki .Jeśli ci zależy na statystykach to możesz odpuścić i wliczyć to w straty (dobrze że to był tani przedmiot) a takiego klienta możesz wpisać na ekskluzywną listę nieobsługiwanych .
Decyzja należy do ciebie, masz dowody że odesłał może "powalczyć", masz wątpliwości to zapewne wygra kupujący. 😁
Może najpierw skontaktuj się z klientem, ciekawe co on na to.
Napisałem mu, przesłałem zdjęcia (mój produkt, jego produkt). Twierdzi że taki dostał. Kupił dwie, jedna LSPA9 druga FK... (nie wierze mu, sprawdziłem wszystkie pozostałe i wszystkie mają oznaczenie LSPA9 a nie FK.....) ale żeby usunąć wszelkie wątpliwości zapytałem dostawcę (majfrienda) czy istnieje jakakolwiek szansa, nawet 1% że przesłał mi jeden taki produkt 🙂 Jeżeli napisze mi że nie, to trudno chyba odmówię licząc się z negatywem, w którym to odpowiem podając powody odmowy co z kolei może zniechęcić następnych..."zwracaczy". Czekam co napisze majfriend.