Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z kupującym, który oskarża mnie o kradzież jego pieniędzy z konta. Dodam, że kupujący dokonywał płatności poprzez Allegro Finanse. Treść dyskusji nie zawiera, żadnych danych, nie podaje również danych kupującego, dlatego postanowiłem ją udostępnić.
”Dzień dobry. Interesuje mnie dlaczego zamówiony przeze mnie towar kosztował 25,99 zł, dostawa do packamat 8,99. łącznie 34,98. , a poza tym z mojej karty pobrano kolejne 10,99 zł ??? Jeśli pieniądze nie zostaną przez Ciebie jutro zwrócone, będę musiał napisać o Tobie negatywną opinię i poskarżyć się na Allegro.”
A kupujący płacił pierwszy raz i nie wie ile i za co mu pobrało? Tobie rozumiem przelało 34.98zł. Niech sprawdzi może opłacił Smarta na m-c.😁
Tak, mi przelało dokładnie 34,98 przez Allegro Finanse. Sprawę utrudnia dodatkowo fakt, że kupujący nie jest Polakiem i trudno się dogadać. A oskarżenie o kradzież pieniędzy z konta jest dość poważne.
Napisz mu że zapłacił dodatkowo za darmowe dostawy Smart i może zrezygnować: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/rezygnacja-z-allegro-smart/jak-zrezygnowac-z-allegro-smart-g...
Napisz mu, że zapłacił dodatkowo za darmowe dostawy Smart i może zrezygnować, pisząc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1bba437d-af0e-404b-8a02-11af54caa0e5&subjectId=ef513a07-4... Allegro odda mu pieniądze.
@artur198613 On kupił Allegro Smart za 10.99 zł, dlatego mu pobrało z konta więcej. Niczym się nie przejmuj, to jego problem.
@artur198613 Odpowiedz kupującemu, że dokonując u Ciebie zakupu, kupił też Smart na miesiąc, dlatego ma pobrane 10.99 zł.
To nie Twoja wina. Jeśli o nie chce, aby Allegro pobierało mu z karty opłaty za Smart, niech usunie kartę z konta Allegro.
Tak napisz mu, już ci to napisałem. Jak nie chce zrozumieć nic nie poradzisz.🤔
Tak, napisz mu, już Ci to napisano, Jeśli nie chce zrozumieć, nic nie poradzisz.
😁😁
Zadzwoń do Klienta, na spokojnie wyjaśnij o co chodzi, zaoferuj pomoc (wiem, ze to nie twoja wina), pomóż w rozwiązaniu problemu a unikniesz niechcianego negatywa.
@artur198613 ty kradzieju 🙂
ale na poważnie - gdyby serwis allegro był poważną firmą
to by taki Kupujący miał natychmiast zablokowane konto (np czasowo)
z jego tekstów wynika, że nie zapoznał się z regulaminem allegro
Podobne działania powinny spotkać kupującego za groźby kierowane pod adresem sprzedawcy
@nat_not co zrobi serwis w tej sprawie?
@obslugana100-pl w czym na sprzedawca pomagać kupującemu? przecież od razu widać po jego tekstach, że umie tylko oskarżać innych a nie własną inteligencję
Dlaczego Sprzedawca na allegro ma tłumaczyć z języka allegrowego na polskiego
działanie serwisu to nie jest jego rola
@artur198613 skieruj kupującego do allegro i napisz na jego poziomie, że to serwis zhakował mu konto bankowe i ukradł pieniądze bo ty dostałeś właściwą mniejszą kwotę:)
niech sobie z nimi dyskutuje
Wiem o czym mówisz. Przeprowadziłem wiele trudnych rozmów z takimi ludźmi. Grunt to zachować spokój i opanowanie, ale z twarda pewnością, bo ty wiesz o co chodzi - ta druga strona nie wie. Nie twoja rola jest tłumaczenie zasad Allegro, ale gdybys trafił na kupującego, który chce u Ciebie zrobić zakupy przez Allegro na kilkaset złotych i nie wie jak sie do tego zabrać to nie pomógłbyś?
Trudniej jest to zrobic w sytuacji, w której masz do czynienia z negatywnym człowiekiem i żadnych dalszych korzyści finansowych.
Wiesz, ze Allegro nie blokuje takich ludzi - czy to niesprawiedliwe, może tak, może nie.
Pojawia się groźba wystawienia niesprawiedliwego negatywnego komentarza, dlatego trzeba działać. Jeżeli nie zrobisz nic, ten Kupujący tez nie zrobi nic, bo się nie zna, a z negatywnych emocji może wystawić komentarz, bynajmniej nie pozytywny. Dla niego Sprzedający jest serwisem Allegro.