Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem telefon który według kupującego nie jest zgodny z opisem znalazł ryski na ekranie i to był powód żeby dostać rekompensatę z POK, Dostał zwrot z pok ale nie chcę mi oddać przedmiotu, CO MAM TERAZ ZROBIĆ?
@Agatowska5, faktem jest, że zaniedbałeś obowiązek odpowiedzi w Dyskusji, do czego (jako sprzedający) jesteś zobowiązany. Tym niemniej rozumiem Twoją trudną sytuację i spróbuję pomóc. Poprosiłam o ponowne rozpatrzenie tej sprawy. Oczywiście nie mogę Ci niczego obiecać.
Gdy tylko dowiem się czegoś więcej, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Owszem, zaniedbałem obowiązek dyskusji (gdybym tylko o niej wiedział). Jak wspomniał RED nie mam obowiązku logowania się na pocztę i żadna ze stron (allegro i kupujący) nie była świadoma że ja jako sprzedający jest poinformowany o tym i o tym wiem. Inaczej by było jak bym się odniósł do dyskusji a potem zaprzestał kontaktu. Allegro powinno mieć potwierdzenie że wszystkie strony są poinformowane o sytuacji a nie na podstawie domysłów uznać że skoro się nie odzywałem to znaczy że nie chcę wypłacić pieniędzy, tym bardziej kupujący nie kontaktował się zemną w sposób telefoniczny tak jak miało to miejsce w dniu zakupu. Mogę podeprzeć to bilingiem od czerwca do dnia dzisiejszego.
@Agatowska5, masz obowiązek odpowiadania w Dyskusji - nakłada go na Ciebie regulamin, który zaakceptowałeś, zakładając konto na Allegro:
Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.
Zgadzam się w 100 procentach z tym że musze odpowiedzieć na założoną dyskusję. Tylko o tej dyskusji muszę być poinformowany w taki sposób aby allegro wiedziało że jestem tego świadomy i że jest w moim imieniu prowadzona jest dyskusja a nie wysyłać wiadomości w ciemno zakładając że sprzedający o tym wie i świadomie nie odpowiada. Myślę że każda podejmowana decyzja powinna mieć potwierdzenie odbiorcy. Również podczas wysyłania wiadomości e-mail bardzo często jest tak że firmy wysyłające wiadomości żądają potwierdzenia jej przeczytania właśnie po to aby uniknąć takich sytuacji jak teraz.