Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zrobił zwrot towaru. Jako przyczynę podał: "towar inny niż zamówiony", co jest nieprawdą. Otrzymałem ten sam towar który wysłałem i ten sam który był w opisie i na zdjęciach na aukcji. Co mam zrobić w tej sytuacji? Czy zakwestionować powód zwrotu? Czy zwrócić wpłatę a jak allegro nie przyzna mi zwrotu prowizji bo powód zwrotu jest poważny.
To nie ma znaczenia bo to nadal jest odstąpienie. Nie będzie problemów ze zwrotem prowizji.
Pytałeś kupującego o co chodzi?
Tak, twierdzi, że to pomyłka i nie wie jak to zmienić
@globkw Nie da się.
To jest odstąpienie od umowy i nie będzie problemu ze zwrotem prowizji.
W razie czego możesz poprosić kupującego o przesłanie oświadczenia (wystarczy zwykła wiadomość), że jest to odstąpienie od umowy bez podania przyczyny a to co zaznaczył było pomyłką.
@globkw kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni i to, że podał taki powód w Twoim przypadku nie będzie uniemożliwiało otrzymania prowizji, natomiast warto zapytać się kupującego, dlaczego tak zaznaczył.