Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, parę dni temu sprzedałem laptop na jednej z aukcji, wszystko fajnie szybka wpłata, zszedłem 50zł z ceny, tak jak kupujący sobie zażyczył, dziś otrzymałem dyskusję w związku z aukcją, kupujący twierdzi, że laptop posiada ukrytą wadę, o której nie napisałem na aukcji, mianowicie chodzi o klawiaturę, nie działa rzekomo połowa klawiszy.
Laptop użytkowałem ok. 1.5 miesiąca, wtedy też zakupiłem klawiaturę na jednej z aukcji, do tego dnia korzystałem bardzo aktywnie ze sprzętu, jak to wiadomo z komputera, który ma się na co dzień.
Kupujący stawia ultimatum, zwrot pieniędzy albo spuszczam 50zł z ceny na nową klawiaturę, klawiatura jest ze znakami zagranicznymi, nie wiem, czy to główny problem kupującego, czy co, pierwszy raz spotykam się z takim kupującym, zawsze wszystko sprawnie przebiegało.
Jeżeli składa reklamacje to musisz ją rozpatrzyć, możesz się zgodzić ale nie. Możesz zaproponować że usuniesz wadę. Pamiętaj że musisz odpowiedzieć na złożoną reklamację w ciągu 14 dni, możesz także poprosić o odesłanie i jak napisałem usunięcie usterki( ty pokrywasz koszty przesyłki po uznaniu reklamacji)
Spokojne, musisz odpowiadać w Dyskusji rzeczowo, poproś kupującego żeby odesłał produkt do reklamacji. Jeżeli nie odeśle odżuć reklamacje przed 14 dniami otwarcia Dyskusji ponieważ reklamowany produkt nie został dostarczony do ciebie.
Jeżeli odeśle rozpacz reklamacje i ustosunkuj się do niej tez koniecznie w terminie przed 14 dniami otwarcia Dyskusji.
Wszystkie próby rozpatrzenia reklamacji na odległość odrzucaj, i koniecznie musisz odpowiadać na każdy post kupującego w dyskusji.
Po zakończeniu sprawy napisz jak to skończyło się ,@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ to lubią.
@Zgrzfl Odpowiadasz za wady towaru na podstawie rękojmi przez 2 lata. Sprzęt ma być więc sprawny także po dostawie, a nie tylko w chwili dostawy. Reklamację kupującego musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Jeśli kupujący żąda zwrotu wpłaty, możesz zamiast tego obniżyć mu cenę o proponowane 50 zł. Przed uznaniem reklamacji możesz domagać się odesłania towaru do sprawdzenia. Jeśli do tego dojdzie i reklamację uznasz, powinieneś też pokryć koszty wszelkich wysyłek reklamacyjnych. Jeżeli reklamację odrzucisz, a jest już otwarta Dyskusja, kupujący może poprosić o pomoc Allegro, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, co dla sprzedającego może stanowić spory problem. W zależności od dowodów i przebiegu Dyskusji, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów wypłaconej rekompensaty z POK, może też (nie musi) nałożyć ograniczenia na konto.