anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący reklamuje zamówiony towar i chce otrzymać 50% zwrotu

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

Witam. Proszę o poradę . Klient zakupił używany sprawny  automatyczny  zwijacz do odkurzacza . W piątek ok godz  17 odebrał przesyłkę tego samego dnia ok godz 20 otwiera dyskusje

Opis problemu: Stary śmieć, spryskany wd40. Sprezyna strzelila po 20 zwinięciach. Pieniądze wyrzucone w błoto
Oczekiwane rozwiązanie: częściowy zwrot pieniędzy, 50%

 Kabel  rozwija i zwija się utomatycznie wiec klient musiał chyba testować kabel i go ręcznie ciągną bo innej opcji nie ma . Dodam ze nie spryskujmy niczym naszych urządzeń . W odpowiedzi poprosiłam o wykonanie zwrotu i wtedy zwrócimy mu 100% bądź wyślemy drugi do dziś nie na odpowiedzi . Co to za zadanie częściowe  50% zwrotu ? Jak mamy mu oddać pieniądze bez towaru co to  w ogóle za praktyki . Klient ma mieć towar i jeszcze polowe mam mu zwrócić . To chyba jest jakieś naciąganie 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Bardzo dobrze piszesz że chcesz żeby odesłał towar na reklamację, pamiętaj żeby przed końcem 14dni jak nie odeśle odrzucić reklamację z tego powodu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Liczysz 14dni od chwili złożenia reklamacji wezwanie do zwrotu na reklamację było wiec nie odeśle odrzuc ost dnia potem pozew o znieslawienie firmy wezwanie przedsądowe że celowo probuje doprowadzić cię do niekorzystnego rozporządzenia mieniem stosując szantaż ( nie odsyła na reklamację bo chce mieć i towar i rabat )

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@DoReMa w przypadku jak po złości napisze negatyw i nawypisuje bzdur

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

Liczę się z tym ze może być negatyw  , napewno się do niego odniosę bo ja wiem co sprzedaje i zawsze można nas odwiedzić stacjonarnie bo nie  oszukujemy i nie mamy żadnych śmieci na sprzedaż  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

🤗

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

to jest wręcz żenujące towar kosztuje 149 zł i zapewniam ze był sprawny i takich rzeczy nie idzie łatwo popsuć . Za takie pieniądze robić takie rzeczy wstyd naprawdę , takie  praktyki powinny być bardzo pilnowane przez Allegro . Przecież w skali tak wielkich transakcji sprzedażowych to jest nie dopuszczalne kurcze trzeba się nawzajem szanować 

oznacz moderatorów

toMCioPP
#12 Orędownik#

Po prostu usiłuje sobie zrobić rabat na własną rękę, na swoich warunkach. Klasyka allegro.
Tak jak powyżej Ci napisano. Każ odesłać, przeciągaj sprawę do ostatniego dnia, aż do późnych godzin, odrzuć reklamację, a jeśli wystawi negatywa lub specjalnie przed wysyłką uszkodzi mechanicznie sprzęt, żeby być wiarygodnym w swoich roszczeniach lub zwyczajnie na złość, idź z tym do sądu, niech zazna definicji wyrazu ''konsekwencje''. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@DoReMa Widać że chce z Ciebie wycisnąć jak najwięcej . Jakby był to złom to nie żądał by 50% wartości tylko odesłał i oczekiwał na zwrot całości . Może zauważył jakiś mankament który można łatwo poprawić i za to jeszcze dostać częściowy zwrot. Niech odsyła na reklamację i ty zdecydujesz co dalej zrobić.

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

W aukcji wszystko opisane towar używany w pełni sprawny  , mogą występować ślady użytkowania , to chyba kupujący jest świadomy tego co kupuje 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@DoReMa Uwierz mi że większość kupujących czyta tylko tytuł i cenę niestety.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@NipponShorty większość kupujących nie czyta oni widza znaczki... takie dziwne piktogramy i cenę

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

Dziekuje za pomoc 

oznacz moderatorów