Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Proszę o poradę . Klient zakupił używany sprawny automatyczny zwijacz do odkurzacza . W piątek ok godz 17 odebrał przesyłkę tego samego dnia ok godz 20 otwiera dyskusje
Kabel rozwija i zwija się utomatycznie wiec klient musiał chyba testować kabel i go ręcznie ciągną bo innej opcji nie ma . Dodam ze nie spryskujmy niczym naszych urządzeń . W odpowiedzi poprosiłam o wykonanie zwrotu i wtedy zwrócimy mu 100% bądź wyślemy drugi do dziś nie na odpowiedzi . Co to za zadanie częściowe 50% zwrotu ? Jak mamy mu oddać pieniądze bez towaru co to w ogóle za praktyki . Klient ma mieć towar i jeszcze polowe mam mu zwrócić . To chyba jest jakieś naciąganie
Bardzo dobrze piszesz że chcesz żeby odesłał towar na reklamację, pamiętaj żeby przed końcem 14dni jak nie odeśle odrzucić reklamację z tego powodu.
Liczysz 14dni od chwili złożenia reklamacji wezwanie do zwrotu na reklamację było wiec nie odeśle odrzuc ost dnia potem pozew o znieslawienie firmy wezwanie przedsądowe że celowo probuje doprowadzić cię do niekorzystnego rozporządzenia mieniem stosując szantaż ( nie odsyła na reklamację bo chce mieć i towar i rabat )
@DoReMa w przypadku jak po złości napisze negatyw i nawypisuje bzdur
Liczę się z tym ze może być negatyw , napewno się do niego odniosę bo ja wiem co sprzedaje i zawsze można nas odwiedzić stacjonarnie bo nie oszukujemy i nie mamy żadnych śmieci na sprzedaż
🤗
to jest wręcz żenujące towar kosztuje 149 zł i zapewniam ze był sprawny i takich rzeczy nie idzie łatwo popsuć . Za takie pieniądze robić takie rzeczy wstyd naprawdę , takie praktyki powinny być bardzo pilnowane przez Allegro . Przecież w skali tak wielkich transakcji sprzedażowych to jest nie dopuszczalne kurcze trzeba się nawzajem szanować
Po prostu usiłuje sobie zrobić rabat na własną rękę, na swoich warunkach. Klasyka allegro.
Tak jak powyżej Ci napisano. Każ odesłać, przeciągaj sprawę do ostatniego dnia, aż do późnych godzin, odrzuć reklamację, a jeśli wystawi negatywa lub specjalnie przed wysyłką uszkodzi mechanicznie sprzęt, żeby być wiarygodnym w swoich roszczeniach lub zwyczajnie na złość, idź z tym do sądu, niech zazna definicji wyrazu ''konsekwencje''.
@DoReMa Widać że chce z Ciebie wycisnąć jak najwięcej . Jakby był to złom to nie żądał by 50% wartości tylko odesłał i oczekiwał na zwrot całości . Może zauważył jakiś mankament który można łatwo poprawić i za to jeszcze dostać częściowy zwrot. Niech odsyła na reklamację i ty zdecydujesz co dalej zrobić.
W aukcji wszystko opisane towar używany w pełni sprawny , mogą występować ślady użytkowania , to chyba kupujący jest świadomy tego co kupuje
@DoReMa Uwierz mi że większość kupujących czyta tylko tytuł i cenę niestety.
@NipponShorty większość kupujących nie czyta oni widza znaczki... takie dziwne piktogramy i cenę
Dziekuje za pomoc