Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_pomocy!
zam. c4850e70-1cd9-11ef-8c7b-673b6ba3c4a2
Może 2 razy wygenerowałeś list.
Technicznie niemożliwe, na liście zamówionych przesyłek w mojej integracji tej drugiej przesyłki nie mam.
@Partner24h Do tego zamówienia zostały wygenerowane 2 etykiety w odstępie kilku minut. Etykieta 1000765514346U została wygenerowana jako pierwsza i nie jest wykorzystana - tutaj szczegóły.
Tak, ja też to widzę. Tylko dochodzę dlaczego tak się stało, bo nie widzę ani zlecenia w swojej integracji ani anulacji tego nieużywanego zamówienia kurierskiego. Zastanawiam się także czy nie zostanę obciążony kosztami tego drugiego zlecenia.
@Partner24h Jeśli problem pojawił się przy korzystaniu z zewnętrznego narzędzia, sugeruję bezpośredni kontakt ze wsparciem technicznym Baselinkera.
swoją droga tak też zrobię, choć jak w wspomniałem na wstępie w integracji nie ma śladu po drugim zamówieniu przesyłki ani jej anulacji. tak jakby w integracji nie istniała nigdy. zatem skąd w allegro przesyłka (wielopaczkowa 1 z 2 i 2 z 2 ) o różnych numerach.