Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący rozpoczął zakup, ale od 2 dni nie zapłacił, nie ma też z nim żadnego kontaktu. Wydaje mi się, że to zawracanie głowy/przypadkowe kliknięcie i nie chcę tracić czasu. Chciałbym zerwać transakcję z tą osobą, ale nie widzę nigdzie możliwości wybrania takiej opcji. Dlaczego mam tracić szansę na sprzedaż komu innemu przez te kilka dni zanim sprzedaż będzie anulowana automatycznie? Co mogę zrobić?
@Kristeriux Jako sprzedający nie możesz "zerwać" transakcji. Na jakim Allegro sprzedaż? Na Allegro zwykłym ma 7 dni na zapłatę ( w wypadku licytacji - 30), Na lokalnym 5 dni, po czym aukcja sama się wznowi.
Na Allegro Lokalnie. Trochę słabo ze strony Allegro, że nie daje takiej opcji. W ogóle niezrozumiałe dla mnie jest to, że daje tyle czasu na dokonanie płatności.. Przecież to krótka piłka, chcesz kupować to kupujesz i płacisz, nie to nie. A tak to można sobie wymusić rezerwację produktu bez udziału sprzedającego. Nie ma nawet możliwości zgłoszenia problemu z konkretną transakcją. Pod tym względem allegro słabo wypada na tle konkurencji.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ladies, pytanie do Was. Jeżeli to był przedmiot sprzed zmiany wnoszącej opłatę 1PLN, to jak kupujacy nie zapłaci, to sprzedający będzie mógł wznowić aukcję bez tej opłaty? Czy standardowa formułka : " Jest to zwykłe narażenie na starty finansowe sprzedającego przez kupującego, za które kupujący nie poniesie żadnej odpowiedzialności" i ta opłata się pojawi?
A w tym o co chodzi? Po przekroczeniu pewnej liczby ogłoszeń są płatne 1zł z góry?
Na AL wg regulaminu a musisz go znać kupujący ma na opłacenie 5dni, zawsze możesz wystawić nową ofertę jak uważasz że nie opłaci a jakby opłacił to mu zwrocisz kasę. Masz wybór.
Mimo wszystko - czyż to nie jest trochę bez sensu i uciążliwe? 😅 Tak zostawiam tą kwestię do przemyślenia.
@Kristeriux napisał(a):
Mimo wszystko - czyż to nie jest trochę bez sensu i uciążliwe? 😅 Tak zostawiam tą kwestię do przemyślenia.
@Kristeriux rozumiem że chciałbyś jak najszybciej mieć sfinalizowaną transakcję ale te kilka dni bym dał Kupującym na zrealizowanie płatności.
Znalazłbym więcej absurdalnych zasad m.in tj. brak zwrotów pobranych opłat jeśli taki zakup był dla żartów i nie zostanie sfinalizowany itp
I właśnie z tego powodu, że ktoś dla żartu, czy na złość coś takiego może zrobić uważam, że nie powinno być tyle czasu na opłacanie. A już na pewno nie bez konsekwencji w przypadku braku zapłacenia, bo rozumiem, że nic kupującemu się nie stanie? Ja rozumiem sytuację, że komuś bardzo zależy ale np nie ma kasy, okej - jest możliwość rezerwacji na którą mógłbym się zdecydować gdyby mnie poproszono. A tak to przymusowa rezerwacja i nie mam nic do gadania jako sprzedający. No a jakbym miał jeszcze coś płacić to bym w te pędy się zwinął z interesem z allegro.
@pinsplash Tak, kwestia nowej opłaty za wznowienie dotyczy wyłącznie ofert na Allegro, na Allegro Lokalnie to nie obowiązuje.
@Kristeriux W takiej sytuacji musisz poczekać, bo zgodnie z zasadami, kupujący na Allegro Lokalnie ma 5 dni na opłacenie zamówienia, a po tym czasie oferta wznowi się automatycznie.
@_HolaOla_ Ola ( Wszystkiego NAJ w Nowym 🙂 ) - ja pytałem o "zwykłe"
@pinsplash Na zwykłym Allegro nie wznowimy oferty automatycznie, dopóki nie zaakceptujesz nowego cennika.
Za życzenia pięknie dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego dobrego! Niech Mistrza Polski w tym roku zdobędzie skuteczniejsza drużyna i do zobaczenia na trybunach 😀
@_HolaOla_ No to się zobaczymy, bo na pewno będę u Was na meczu 🙂
Czyli kiszka - kupujacy rozwala bezkarnie aukcję, sprzedający traci, a wy robicie nic 😞