Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący rozpoczął zakup i go nie dokończył, również nie odpowiada na moje pytania o płatność której nie dokonał. Proszę o informację ile czasu ma kupujący na opłacenie oraz czy mogę w obecnej sytuacji sprzedać produkt komuś innemu. W tej sytuacji przez takiego kupującego jestem stratny jedna darmową wysyłkę Smart oraz koszt za promowanie przedmiotu
A sprzedaż na jakim Allegro? Dzisiaj jest problem z płatnością dla wszystkich. Na zwykłym ma 7dni a po licytacji 30dni, na AL 5dni.
Płatność wczoraj o 22 na Allegro Lokalne
@yaku2 jak nie zapłaci to nie powinieneś stracić wysyłki
Pewnie grosze..ale jeśli nie ma zamiaru płacić, to najzwyczajniej tak się nie robi.
Bardzo często tak się tam dzieje, jeżeli nie opłaci w ciągu 5dni to nie dojdzie do zakupu i oferta się wznowi, Allegro wyśle maila o wznowieniu.
Bardzo dziękuję za pomoc. Jestem tu po raz pierwszy i jestem zaskoczony jak szybko można dostać od Was tu informacje. Pozdrawiam.
@yaku2 Cześć. 🙂 Kupujący na Allegro Lokalnie ma 5 dni na opłacenie zamówienia. Sprawdziłam sytuację na Twoim koncie i ten Klient zawsze opłaca swoje zamówienia, dlatego poczekaj proszę na jego odpowiedź.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Z tym zachwaleniem bym się wstrzymał. Serwis wspiera kupujących