Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący przez pomyłkę wybrał opcję odbioru osobistego z opłatą przy odbiorze.
Wytłumaczyłem, żeby przelał środki + koszty wysyłki to wyśle mu towar. Po 6 dniach ciszy, skontaktowałem się z kupującym. Odpowiedział że do końca dnia wszystko załatwi. Wieczorem napisał sms-a, że z powodu długiego wyjazdu nie może tego towaru teraz zakupić z dopiskiem ''sorki za kłopot i zawracanie gitary''
Jakie mam wyjścia z tej sytuacji? Prowizje mi naliczyło, a sama sprzedaż wątpię że dojdzie do skutku.
Pozdrawiam
P
@piter17234 Kupujący chce dokonać zakupu w późniejszym terminie czy całkowicie z niego zrezygnować? Jeśli zrezygnować, powinien przesłać Ci odstąpienie od umowy. Następnie w celu zwrotu opłaty transakcyjnej napisz do nas przez ten formularz i prześlij odstąpienie Kupującego.
Dziekuję za informację. Staram się to ustalić. Jak wygląda odstąpienie od umowy ze strony kupującego?
@piter17234 Jeśli nie potrzebujesz dokumentu dla swojej księgowej, to wystarczy, że Kupujący napisze Ci w wiadomości na Allegro Lokalnie, że odstępuje od umowy i wycofuje się z zakupu. Następnie prześlij nam zrzut ekranu tej wiadomości z widocznym loginem. 🙂