anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący wygrał licytację i twierdzi że nie może wybrać sposobu dostawy,

wiesiu102
#7 Wielbiciel

sprzedałem na allegrolokalnie, czekam, kupujący na czacie twierdzi że nie ma wyboru sposobu dostawy, co dalej? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@wiesiu102 a jakie opcje udostępniłeś?

oznacz moderatorów

wiesiu102
#7 Wielbiciel

Przy dodawaniu są opcje dostawy automatycznie, teraz nic nie mogę zmienić 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@wiesiu102 czy kupujący przesłał jakiś zrzut ekranu? Której transakcji dotyczy problem? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wiesiu102
#7 Wielbiciel

Screenshot_20251019_162206.jpg

 

Tak wygląda korespondencja z kupującym

Co dalej? nie ma opcji? 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@wiesiu102 dla nas także jest widoczna informacja, że kupujący nie wybrał jeszcze metody dostawy. Skonsultuję to, możesz w międzyczasie poprosić kupującego o podesłanie zrzutu ekranu, żebyśmy mieli informację co dokładnie widzi. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT  A do czego wam zrzut ekranu?   Kupujący nie wybrał i pewnie nie wybierze metody dostawy bo zwyczajnie nie widzi  dostawcy,  którego ma  blisko domu, pod nosem, a  wy  proponujecie mu wysyłkę na Berdyczów.

Przywróćcie dotychczasową  tabelkę dostawców,  zlikwidujcie te dziwaczne mapy z kółkami, komu i do czego jest to potrzebne?

Zakupy na Allegro to coraz większe problemy, może zejdźcie na ziemię, do ludzi !

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@br. potrzebuję zrzutu, żeby wiedzieć co klient dokładnie widzi. W wiadomości informował, że dostaje komunikat o braku metod dostawy. Żebyśmy mogli to zweryfikować potrzebujemy jak najwięcej informacji. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT   Wybacz, ale od kupującego domagasz się zrzutu ekranu?  Czy kupujący będą wkrótce musieli pytać się Allegro o pozwolenie kupna?   Nie chcecie sprzedać, nie ma problem, najwyżej wypadało by przeprosić kupującego za kłopoty, ale nigdy stawiać mu dodatkowe żądania.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@br. niczego się nie domagam, proszę jedynie o dodatkową informację, żeby móc lepiej pomóc w rozwiązaniu problemu.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@wiesiu102 dziękuję Ci za cierpliwość. W ofercie, w której była wspomniana licytacja ustawiłeś Allegro Delivery jako jedyną metodę dostawy. Niestety obecnie ta metoda nie jest dostępna na Allegro Lokalnie, dlatego też klient nie ma możliwości wyboru. W tej sytuacji są dwa rozwiązania - zaczekasz aż licytacja się sama wznowi (72h od nieopłacenia przez klienta), po wznowieniu będziesz miał 24h na edycję oferty i dodanie tam metody dostawy. Możesz też wystawić ofertę [kup teraz] z ceną, za jaką klient wylicytował przedmiot (oczywiście dodać w niej metody dostawy) i poprosić klienta, żeby kupił przez tę ofertę. W przypadku kiedy wybierzesz drugą opcję pamietaj, żeby zakończyć ofertę z licytacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów