Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Ostatnio sprzedałem kartę graficzna na allegro lokalnie. Karta 1,5 roku, stan idealny, wszystko ok, oryginalne opakowania, dowód zakupu uprawniający do gwarancji jeszcze przez kolejne 1,5 roku.
Po dwóch dniach kupujący napisał, że karta chodzi jak helikopter i zapewne jest z koparki i że go oszukałem. Chwile mu próbowałem pomóc ale szybko skończyło się to na dyskusji z allegro. Bardzo szybko Pan kupujący bez dodatkowych dyskusji zgłosił reklamację. Nie przedstawił żadnych zdjęć przedstawiających zły stan karty (bo stan karty jest dobry), żadnych screenów z programów udowadniających wadliwe działanie karty.
Dodam, że dyskusja z kupującym jest daleka od konstruktywnej i merytorycznej rozmowy.
Czy ktoś może ma doświadczenie jak wyglądają te reklamację w przypadku allegro lokalnie i sprzedaży prywatnej?
Czy mogę jakoś wykorzystać fakt, że karta jest na gwarancji producenta?
Ogólnie jak powinienem się zachować przy takiej próbie naginania mechanizmów allegro?
@Raval_7 zrozumial ze nic nie wycwaniakuje i dal se siana
Dla pewności polecam i tak przed upływem 14 dni od zgłoszenia tej reklamacji poinformować klienta że reklamacja został uznana za nie zasadną przytaczając stwierdzenia klienta iż karta działa poprawnie i to że nie dopełnił obowiązku jej odesłania. Czasem różne rzeczy ludzie wymyślają żeby dopiąć swego.
Kupujący zakończył od razu oficjalną dyskusję a allegro. Nie mam już możliwości tam nic napisać. Myślicie, ze powinienem mu odpisać na jakiegoś prywatnego maila albo w dyskusji allegro lokalnie?
A tak przy okazji kupujący odpisał mi po jakimś czasie, że pomylił się i to chłodzenie procesora hałasowało a nie karta graficzna 🙂
możesz przez panel wiadomości do użytkownika przynajmniej na zwykłym allegro się da na lokalnie chyba też