anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zapłacił , ale nie odebrał przesyłki

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Witam,

  • Kupujący z allegro zamówił kilka produktów opłacił z góry na paczkomat i paczki nie odebrał. Kontaktu z nim brak , na maile nie odpisuje, telefonu nie odbiera - allegro miało wysłać maila kupującemu informację by się pilnie skontaktował ze sklepem. Kontaktu nadal brak, brak również jakiegoś maila o odstąpieniu od umowy itd.
  •  
    Paczka wróciła do nas ( smartem więc bezpłatnie wróciła ) ale jak to ugryżć ? od razu zrobić mu zwrot środków czy czekać aż sobie przypomni że coś zakupił ?
    Co jeśli przypomni sobie po 30 dniach od zakupu, że jednak tego nie chce? 
     
    Może ktoś coś doradzić ? 🙂 
Highlighted

Odp.: Kupujący zapłacił , ale nie odebrał przesyłki

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Poczekaj do końca marca, potem napisz maila, że przesyłka wróciła, bo nie odebrał, że ma 7 dni na odpowiedź, czy chce by ją wysłać (płatne dodatkowo) czy anuluje transakcje. Po 7 dniach uważasz transakcję za anulowaną i oddajesz mu środki za przedmiot. Tyle 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Kupujący zapłacił , ale nie odebrał przesyłki

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@adicoserwis_pl Nic nie robić, czekać. Przypomni sobie i zapłaci za ponowną wysyłkę, wtedy wysłać. Odstąpi od umowy w terminie, oddać wpłatę, po terminie odstąpienie nie jest możliwe. Będzie musiał dopłacić za ponowne wysłanie lub odebrać towar w sklepie.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Kupujący zapłacił , ale nie odebrał przesyłki

Idź do rozwiązania
#10 Popularyzator#

@xyz96 święte słowa !

Odpowiedz
Ładowanie...