Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dostałam maila, że kupujący zapłacił za towar i jest przy tym numer zamówienia. Zamówienie zrobione na Allegro. Nigdzie jednak nie widać informacji, że wpływ dotarł - ani w informacjach o koncie, ani nigdzie.
Nie ma też informacji o poborze etykiety dla niego/niej, co zawsze było dostępne na Allegro lokalnie.
1.) W jaki sposób mogę zobaczyć, że środki są na koncie i 2.) - gdzie są dane klienta do wysyłki/etykieta do pobrania?
Pozdrawiam.
@777Alex7 kasa powinna być tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji oraz powinno być zamówienie w https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane?login=success jak nie ma to mógł być to mail z wyłudzeniem 😞
No właśnie też tam patrzyłam, ale nie ma, więc prawdopodobnie wyłudzenie... 😞
Jak zgłosić tego użytkownika w tym wypadku?
@777Alex7 prześlij proszę wiadomości, które dostałaś tutaj lub na adres spolecznosc@allegro.pl (w mailu dodaj link do tego wątku) oraz podaj mi proszę login tego kupującego.
Ok, dziękuję Wam! Tak zrobię! 🙂
@777Alex7 bardzo Ci dziękuję za maila. Jedno konto jest już zablokowane, a na drugim doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku. Na przyszłość takie konta, możesz spokojnie tutaj zgłaszać publicznie. To cenne dla innych użytkowników, którzy mogą otrzymywać podobne wiadomości.
@_HolaOla_ - super, dzięki za szybką reakcję! 🙂 Jasne, jak co to będę upubliczniać takie informacje 🙂. Jeszcze raz dzięki Wam za pomoc!
@777Alex7 drobiazg i polecamy się na przyszłość. Dobrego popołudnia 🙂
@777Alex7 napisz tutaj login allegrowicza i otaguj Moderatorki
Już przesłałam maila do nich przed chwilą, ale dzięki 🙂
(Tylko dziś miałam 2 próby wyłudzeń, także... bądźcie ostrożni 🙂)