Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujacy dunder102 zgłosił, że nie otrzymał przelewu na swoje konto za zwrócony towar. Natomiast w szczegółach zwrotu wyglada, że wszystko jest ok.
dostał. Tylko nie umie znaleźć
@karlik130 Potwierdzam, że zwrot zakończył się sukcesem. Jesli klient ma wątpliwości, powinien do nas napisać w tej sprawie. Pomożemy w wyjaśnieniu.
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź.
A w jaki sposób kupujący ma się do Was zwrócić w tej sprawie?
@karlik130 Skieruj go na forum, powiedz mu że one wracają tam skąd wyszły, jak płacił?
Ła!!! @LEW433 to teraz przesyłki One nie gonią do klientów tylko wracają tam skąd wyszły ?
Środki łal a nie lone Box!
@karlik130 Zwrócić to się kupujący do Allegro może poprzez tak zwany kontakt, ale dostanie odpowiedź albo nie, zależy na jakiego konsultanta - eksperta trafi.
Najprościej niech kupujący rozpocznie "dyskusję" wtedy reakcja Allegro będzie szybka, i duża szansa że kupujący dostanie zwrot pieniędzy i od sprzedającego i z Allegro Protect też.