anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił reklamację 9.05 zakupu z 25.04

Timbutik
#8 Zapaleniec#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Taki dostałam opis reklamacji: inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Na spodniach 2 punkty w innym ciemniejszym kolorze . Towar z wadą.)

Co zrobić aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości, ja rozumiem ochronę kupującego, ale gdzie ochrona sprzedawcy. Pani mogła zwrócić do 14 dni, jednak tego nie zrobiłą, nie było żadnych "punktów", mam mało towaru i staram się wszystko oglądać przed wysyłką.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

komis-bell
#21 Demiurg#

@Timbutik To nie jest zwrot (odstąpienie od umowy) tylko reklamacja.
Musisz ją rozpatrzyć, możesz rozpatrzyć 'na odległość' ale bezpiecznie będzie poprosić o odesłanie i wtedy jeśli faktycznie jest jakaś wada to zwróć kupującemu kwotę za zakup.

Możesz też oczywiście odrzucić reklamację ale... masz nowe konto, mało ocen - jeden negatyw i jakość sprzedaży poleci, stracisz SMART itp.

oznacz moderatorów

Timbutik
#8 Zapaleniec#

Napisałam że reklamacja 😉 Wiem, zatwierdzę, właśnie tego się obawiam, że stracę punkty. To wszystko wiem, ale na przyszłość można dodać jakieś notki do reklamacji abym nie musiała po 14 dniach takich reklamacji uwzględniać, chodzi oto że kupująca prawdopodobnie sama uszkodziła dres

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Timbutik To czy reklamację uwzględnisz czy nie to już Twoja sprawa i Twoja decyzja.
Pamiętaj tylko, że jako przedsiębiorca odpowiadasz za sprzedany towar przez 2 lata - te 14 dni na odstąpienie od umowy nie mają tu żadnego znaczenia w kontekście reklamacji.

oznacz moderatorów

Timbutik
#8 Zapaleniec#

No tak, ale nie jest to jakaś zabawka, to nie zamek, że może po czasie się coś podziać. To są jakieś plamy.

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Wiem. Napisałem to bo miałem wrażenie, że chcesz uniknąć rozpatrzenia reklamacji ze względu na upłynięcie 14 dni na odstąpienie od umowy co nie ma związku z niczym.

Ponadto - pamiętaj, że 14 na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy liczy się od północy dnia następującego po dniu w którym przesyłka została dostarczona klientowi.
Więc jeśli zakup był 25.04 to ten czas jeszcze najpewniej nie upłynął.

oznacz moderatorów

Timbutik
#8 Zapaleniec#

Poprosiłam kupującą o zdjęcia i dokładny opis, niestety nie dostałam żadnej odpowiedzi, dlatego moje pytania, co mogę dopisać w moim opisie reklamacji

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Timbutik kupujący jak będzie chciał to ci i tak negatywa rąbnie nie unikniesz tego
co do reklamacji to zwykle należy poprosić o odesłanie towaru na koszt kupującego na adres zwrotów czy inny wskazany przez ciebie, w celu zapoznania się z reklamowanym produktem, jesli tego nie zrobi ostatniego dnia od zgłoszenia reklamacji (14dzień) odrzucasz z powodu niedostarczenia towaru na reklamację. 
Zakładając że to są jakieś plamy zrobione przez kupującego to po ocenie / upraniu jak nie zejdzie etc uznajesz reklamację lub nie i jak zakup był po 1 stycznia 2023 decydujesz naprawa/ wymiana/ zwrot kasy co ci prościej, jak odrzucisz to ma odebrać sobie gacie na swój koszt lub osobiście czyli opłaca ci odsyłkę lub odbiera w  miejscu i w czasie przez ciebie wyznaczonym

oznacz moderatorów