Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, około pół roku temu kupujący kupił u mnie klucz do gry(cyfrowy). Teraz po pół roku zgłosił dyskusję że nagle gra mu nie działa i się nie włącza, z tego co opisał problem leży po stronie technicznej a nie samego klucza. W dyskusji wytłumaczyłem że błąd leży po stronie technicznej i nie mam jak przyjąć reklamacji po pół roku bo nawet nie będę mógł zwrócić(potencjalnie) wadliwego klucza u dystrybutora. Co mam zrobić jeżeli klient nie pokazał żadnych dowodów, a nawet jeżeli to wychodzi na to że problem leży po stronie kupującego. Wolałbym nie płacić nagle po nie wiadomo ilu miesiącach 230 zł bo kupującemu nagle gra nie działa. Dodam tylko że klucz cyfrowy nie ma żadnego wpływu na działanie gry, najczęściej jest to za słaby komputer/błąd gry.
Odrzucić reklamację jak masz dowody, że wina nie jest po twojej stronie.
@Very_Cheap_Games odrzuć reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia
argumentacja
sprzedawca nie odpowiada za nieprawidłowe działanie produkty wynikające z specyfikacji technicznej urządzenia lub wad i błędów oprogramowania
produkt do tej pory działał więc problem nie leży po stronie wad w nim się znajdujących lecz po stronie kupującego i wynika z powyższych wspomnianych wyżej zależności
@Very_Cheap_Games sprzedaż jako firma, czy jako osoba prywatna?