anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił reklamacje po pół roku, problem leży po stronie kupującego

Very_Cheap_Games
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, około pół roku temu kupujący kupił u mnie klucz do gry(cyfrowy). Teraz po pół roku zgłosił dyskusję że nagle gra mu nie działa i się nie włącza, z tego co opisał problem leży po stronie technicznej a nie samego klucza. W dyskusji wytłumaczyłem że błąd leży po stronie technicznej i nie mam jak przyjąć reklamacji po pół roku bo nawet nie będę mógł zwrócić(potencjalnie) wadliwego klucza u dystrybutora. Co mam zrobić jeżeli klient nie pokazał żadnych dowodów, a nawet jeżeli to wychodzi na to że problem leży po stronie kupującego. Wolałbym nie płacić nagle po nie wiadomo ilu miesiącach 230 zł bo kupującemu nagle gra nie działa. Dodam tylko że klucz cyfrowy nie ma żadnego wpływu na działanie gry, najczęściej jest to za słaby komputer/błąd gry.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Odrzucić reklamację jak masz dowody,  że wina nie jest po twojej stronie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Very_Cheap_Games odrzuć reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia 
argumentacja 
sprzedawca nie odpowiada za nieprawidłowe działanie produkty wynikające z specyfikacji technicznej urządzenia lub wad i błędów oprogramowania 
produkt do tej pory działał więc problem nie leży po stronie wad w nim się znajdujących lecz po stronie kupującego i wynika z powyższych wspomnianych wyżej zależności 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Very_Cheap_Games sprzedaż jako firma, czy jako osoba prywatna?

oznacz moderatorów