Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj kupujący zrobił zakup za 619 zł:
acf10ca0-6cd0-11ee-9737-672e97338e3d
Dzisiaj rano zgłosił zwrot, bo pomylił się z zakupem. Paczka jeszcze nie została wysłana do niego, nawet etykieta nie zrobiona, faktura też nie wypisana. Więc rozumiem, że nie muszę wysyłać paczki.
Mam pytanie, czy procedura jest jak przy zwykłym zwrocie, oddam mu całą kwotę a Allegro odda mi prowizję?
A jak sytuacja z księgową, bo faktury żadnej też nie było. Decyzję zwrotową zaakceptuję. Zanim coś zrobię, wolę was dopytać 🙂
Masz problem jak małe dziecko zakup anulowany więc zadnych faktur listow przewozowych itp
OK, czyli zwrot = anulowany zakup w tym przypadku.
No co, przecież jak pierwszy raz cos takiego mam, to pytam.