anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił zwrot i rozpoczął reklamację w dyskusji. Jak nie stracić punktów jakości sprzedaży?

ISPartner
#1 Nowicjusz

Kupujący otrzymał nieprawidłowy towar wiec odezwał się w dyskusji o zamianę. Został mu wysłany prawidłowy. Kupujący zrezygnował z zakupu i zrobił zwrot ( aa tą chwilę nie wiem czy prawidłowy towar został wysłany), który został rozpatrzony pozytywnie. Między czasie dyskusja przerodziła się w reklamację i została przeze mnie rozpatrzona negatywnie ze względu na wymogi musiałem objąć stanowisko ponieważ klient nie zamknął dyskusji. 

Klient może w tej chwili skorzystać z allegro protect, może nie wysłać mi towaru dosłanego na własny koszt dodatkowo dostał zwrot pieniędzy za pośrednictwem allegro zwroty.

Jak zapobiec takim sytuacją w przyszłości? Czy allegro planuje zablokować możliwość reklamacji i zwrotu jednocześnie?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Od początku to była reklamacja,  klient otrzymał nieprawidłowy towar i tak  powinno być  załatwiane aż do zakończenia dyskusji.   Nie bardzo wiem jakim  prawem  przyjąłeś odstąpienie od umowy  i zwróciłeś pieniądze  skoro nie została zamknięta sprawa reklamacji (klient zrezygnował z zakupu).

Wszystko się zgadza klient upiekł dwie pieczenie przy twojej pomocy a teraz piecze trzecią  przy pomocy protect...

A  w dyskusji masz obowiązek zażądać  zwrotu wszystkich przesyłek, możesz klientowi wysłąć  opłacone etykiety.  Jeżeli będzie  domagał się odszkodowań poinformuj o zwrocie pieniędy, ujawnij dowód wpłaty. 

Żeby nie stracic punktów należałoby doprowadzić do zaknięcia dyskusji jako rozwiązanej przez klienta. Mało prawdopodobne ale próbuj ale dopiero po  załatwieniu wszystkich problemów.

 

oznacz moderatorów