anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca

Witam. 

Klient otworzył dyskusje i zgłosił zwrot ( odstąpienie). Zostały zwrócone środki pieniężne. W dyskusji widnieje informacja:

"Sprzedający zwrócił 52,80 PLN. Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty), z którego Kupujący zapłacił za zamówienie. Gdy tak się stanie, proszę, by Kupujący oznaczył Dyskusję jako rozwiązaną."

Natomiast w zakładce "zwroty" nie widnieje, że kwota została zwrócona oraz nie została zwrócona prowizja transakcyjna. Jak mogę prosić o zwrot?

Pozdrawiam

Olsilo Sklep

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@olsilo_sklep Aby wystąpić o zwrot prowizji, musisz złożyć wniosek. 

1. Przejdź do: Moje Allegro > Centrum rozliczeń > Zwroty prowizji 

2. Kliknij „Zgłoś zwrot prowizji”.

3. Wybierz odpowiednią transakcję.

4. Wypełnij formularz – zaznacz powód.

5. Załącz opcjonalnie dowód (np. wiadomość od kupującego lub potwierdzenie zwrotu).

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca

Dziękuję

oznacz moderatorów