Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak długo czeka się na decyzję i odszkodowanie po zaginięciu paczki Inpost paczkomaty ? Złożyłem reklamację do firmy Inpost i cisza od ponad miesiąca
Cześć, @ChainSaw. Decyzję powinieneś otrzymać w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. Proszę, podaj numer reklamowanej przesyłki.
Przesyłka InPost 619520638533312120174565
Tą kwestię reguluje rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej. Zgodnie z §6 ust 2 pkt 2 rozporządzenia, reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki można zgłaszać w dniu następnym po upływie regulaminowego terminu, po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną.
Twoja paczka została nadana 13 czerwca, czyli za zaginioną została uznana 14 czerwca, więc reklamacje można zrobić najwcześniej 15 czerwca. W związku z tym przewoźnik ma czas na odpowiedź do 14 sierpnia.
Jeżeli masz decyzję przewoźnika o uznaniu przesyłki za zaginioną przed upływem regulaminowego terminu, to wtedy reklamację można składać od dnia następnego od otrzymania decyzji.
Dzień dobry, @ChainSaw
W celu weryfikacji aktualnego statusu reklamacji proszę o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta InPost.
Dział Reklamacji kontaktuje się mailowo na adres e-mail wskazany we wniosku reklamacyjnym.
Proszę o weryfikację skrzynki mailowej, wraz z folderem SPAM, oraz INNE.