Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry! jeżeli kupujący zgłosił zwrot, wiadomo że na pewno sprzedawca musi zwrócić mu kasę za ten towar( nie będziemy wchodzić w szczegóły), ale czy musi sprzedawca robić zwrot za wysyłkę (jest taka opcja kiedy zakup nie SMART)?
ponieważ, jeśli kupujący zwraca towar, a sprzedawca zwraca mu pieniędzy zarówno za towar jak i za wysyłkę , to okazuję się że to sprzedający pokrywa kupującemu zwrot choć regulamin Allegro czarno na białym mówi, że KUPUJĄCY pokrywa "koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru"
I tu występuje kolejne pytanie: po co w takim razie w ogóle istnie ten "kwadracik"?
zastanawiam się nad tym już pól roku ale nadal do mnie nie dociera....
@Restaer-PL Przy odstąpieniu od umowy zwracasz kupującemu za towar oraz za najtańszą 'normalną' wysyłkę dostępną w ofercie (0 zł za SMART się tu nie liczy)
Ewentualny koszt odesłania do sprzedającego jest po stronie kupującego i tego zwracać nie musisz.
Zawsze zwrot to koszt kupującego, zawsze ale są wyjątki kiedy ma za darmo. Sprzedający zwraca koszt zakupu + koszt dostawy w danej ofercie nie liczy się Smart.