anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji statusu przesyłek

MAMY ROZWIĄZANIE!
Noble-Store
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Jestem nowym sprzedawcą i zwracam się do Was z prośbą o pomoc w sprawie wysyłki paczek przez InPost przy użyciu etykiet zakupionych w epaka.pl. Mam problem z tym, że system nie odczytuje mi zarówno wysłanych, jak i odebranych paczek.

Czy ktoś z Was miał podobny problem i może podzielić się swoim doświadczeniem lub podać wskazówki, jak mogę rozwiązać tę kwestię? Będę bardzo wdzięczny/ wdzięczna za wszelkie rady i sugestie.

Dziękuję z góry za pomoc!

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Noble-Store Nasz system otrzymuje statusy przesyłek na podstawie zamaskowanego adresu email. Konieczne jest jego podanie podczas generowania etykiety. Tutaj znajdziesz informacje na ten temat. 

w_kiwi_0-1706869747312.png

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów