Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił 2 z 6 produktów - taką też ilosć podał w allegro podczas zwracania produktów. Niestety allegro podczas zwracania środków wpisało z automatu pełną ilość produktów zamiast tej zadeklarowanej przez kupującego. W konsekwencji kupujący zwrócił 2 z 6 produktów a dostał zwrot środków za wszystkie 6.
Jak to błąd systemu to niech Allegro interweniuje ale znając życie obarczą tym Ciebie, próbowałeś pisać do kupującego i wyjaśnić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Allegro nikomu niczego nie zwraca, musiałeś Ty coś źle przeklikać.
Podczas zwrotu jest napisane, ile klient zwraca, ile wynosi wartość za sztukę i jaka jest suma całkowita. Można te dane modyfikować. Jeżeli nie sprawdziłeś i przeklikałeś wszystko bez czytania to jedynym wyjaśnieniem może być to, ze klient w formualrzu zaznaczył jednak 6/6.
Klijent zaznaczył że zwraca 6 produktów. Ja wszedłem w zwroty, wybrałem kórych produktów dotyczy zwrot i kliknąłem zróć środki. Nie przysżło mi do głowy że Allegro mając deklarację od kupującego że zwraca 2 produkty może z automatu wpisać inną wartość niż tą o którą wnioskował kupujący. Oczywiste jest że sprawdziłem czy ilość produktów w zwrocie zgadza się z deklarację kupującego, ale nie sądziłem, że Allegro może działać na niekorzyść sprzedawcy i podać w zwrocie inną ilość produktów niż zadeklarowana przed kupującego.
P.S. a co by było jak bym miał zaznaczone automatyczne zwroty - ?
Ewidentnie jest to błąd systemowy i w moim przypadku to kilkadziesiąt złotych - ale sądzę że niektórych może to bardziej boleć.
@stripesPL jeśli nie masz ustawionych automatycznych zwrotów ilość sztuk do zwrotu środków musisz skorygować ręcznie .
@stripesPL zwrotu już nie cofniesz. Podaj numer konta niech zwróci nadwyżkę. Tak jak pisze
DrapexPL przy zwracaniu powinna być możliwość edycji kwoty/sztuk.
Rozumiem, że jest opcja zmiany - ale klient deklaruje żę zwraca 2 z 6 to czemu allegro nie bierze tego pod uwagę i wstawia pełną ilość? To nie ma ani sensu, ani nie jest korzystne tak dla sprzedającego jak i dla Allegro. Co więcej - kupujący cały czas ma prawo rozpocząć dyskusję że zwrócił np 4 z 6 a nie 2 jak zadeklarował i oczekuje zwrotu większej kwoty. Ja takiej opcji nie widzę.
Ewidentnie jest to błąd w systemie Allegro, który naraził mnie na koszty.
Głównie chodzi o to że Allegro stworzyło automatyzację do bardzo wielu procesów i w tym wyjątkowym przypadku nie ostrzegło o tym że ten punkt wymaga sprawdzenia bo nie jest zautomatyzowany mimo że mógłby/powinien być.