Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie. Nie spotkałem się z tym wcześniej, więc zwracam się do kolegów/koleżanek o pomoc 🙂
Sprzedaję jako prywatna osoba. Ostatnio sprzedałem używany komputerek. Zapłatę otrzymałem, towar wysłałem. Dzisiaj odebrałem przesyłkę (kurier inpost) i dopiero w domu zobaczyłem, że kupujący odesłał mi zakupiony towar i na etykiecie widzę "zwrot do nadawcy do paczki xxxxxx". Na Allegro żadnych informacji o zwrocie, żadnych maili, żadnych smsów, telefonów - zupełnie nic. Teoretycznie nie powinienem odbierać przesyłki, ale zamawiałem kilka rzeczy i nie bardzo mam czas na oglądanie każdej paczki, czy ona jest na pewno do mnie. Dopiero po jakimś czasie rozpakowałem paczkę i zobaczyłem, że kupujący odesłał towar.
W zasadzie, jako osoba prywatna, nie przyjmuję zwrotów, tzn. nie muszę. Być może, gdyby kupujący się ze mną skontaktował, to może doszlibyśmy do jakiegoś porozumienia - ale nie mam żadnej informacji od kupującego... mam tylko zwrócony towar.
Jak mam w tej chwili postąpić? Odesłać z jakimś opisem? ale jakim i na czyj koszt?
Nie do końca rozumiem takie odesłanie przesyłki bez żadnych ustaleń czy zgłoszeń. Jak w takim przypadku postąpić?
Pozdrawiam
Zrobiłeś sobie problem odbierając przesyłkę, skontaktuj się z kupującym bo może to nie zwrot a reklamacja.
To nie wygląda na zwrot tylko przesyłkę nieodebraną. Wtedy kurier dostarcza na adres. Teoretycznie paczka nadal należy do kupującego. I możesz go spytać co z nią zrobić, zawołać kasę na powtórną wysyłkę itp.
Rzeczywiście,
Teraz przyglądnąłem się dokładniej i faktycznie minął termin odbioru i inpost zwrócił przesyłkę.
Dziękuję za pomoc i nakierowanie.
A jeśli Kupujący nie odpowiada?
Można jakoś zaangażować Allegro do pomocy w kontakcie?
@marcinek83_21 wyślij wiadomość i czekaj .... odezwie się jak zapłacił , u mnie rekordzista przypomniał sobie po 8 miesiącach 😁
OK. W takim razie czekam. Dzięki.