Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient odstąpił od umowy przed wysłaniem wysyłki, po wcześniejszym kontakcie. Zamówienie było za pobraniem i nie wiem co zrobić aby zwrot został zakończony. Można ten zwrot zostawić bez żadnej akcji z naszej strony?
Niech ci potwierdzi swoją rezygnację pisemnie abyś miał podkładkę że do transakcji nie doszło i wtedy możesz się starać o zwrot prowizji . Najlepiej nie udostępniać odbiorów osobistych ani za pobraniem .
Jak odstąpił to nie wysłaliście więc, masz od kupującego potwierdzenie odstąpienia od umowy zakupu?
Kupujący dokonał zwrotu za pomocą formularza allegro. Czy jest to wystarczające jako dowód odstąpienia od umowy?
Tak ,teraz podpierając się tym staraj się o zwrot prowizji.
@poli_pap Tak, jak najbardziej to wystarczy.
Dziękuję za pomoc.