Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił towar(zabawkowy mikrofon) oryginalne opakowanie zabawki, zostało zniszczone przez kupującego, towar został odesłany w zniszczonym opakowaniu, który nie nadaje się do dalszej sprzedaży, nie wiemy czy zabawka nie była używana, czy działa .nie został również dołączony paragon. Czy kupującemu należy się zwrot pieniędzy?
@QuQu-Shop Tak, aczkolwiek możesz obniżyć kwotę zwrotu o realną utratę wartości towaru.
Kupujący nie ma obowiązku odsyłania towaru w oryginalnym opakowaniu.
Jeśli mikrofon sam w sobie nie nosi żadnych śladów użytkowania to powinieneś zwrócić całą kwotę.
Dobrze się składa,dasz swojemu dziecku na mikołaja,bo kto kupi towar bez opakowania producenta.Chore to jest
To nie chore, to prawo konsumenckie, masz prawo obniżyć zwrot o tyle ile towar stracił na wartości.
@LEW433 @komis-bell w tym przypadku sie nie zgodzę. Ponieważ zabawka jest artykułem bardzo często (pewnie w 99%) przypadków kupowanym na prezent to oryginalne i estetycze opakowanie stanowi ISTOTNĄ wartość produktu.
Zabawka niezapakowana oryginalnie nawet w pełni sprawna według średnich cen rynkowych jest ok 20% -30% tańsza od tej samej zabawki zapakowanej oryginalnie.
Wiec w tym przypadku moim zdaniem jest podstawa do odpowiedniego obniżenia kwoty zwrotu ze względu na utraconą wartość
Moje zdanie jest takie ale i polskie prawo, zwrotu nie możesz odmówić ale możesz obniżyć zwrot środków>tak napisałem.😁
Dyrektywa ue wskazuje jasno ze wolno obnizyc kwote zwrotu o kwote x miedzy cena nowego produktu a cena produktu znaleziona np na portalu aukcyjnym jako uzywanego oraz ze klient moze przetestowac prpdukt w zakresie w jakim mialby do niego dostep w sklepie o ile mi wiadomo mikrofonow sie w sklepie wypakowanych nie wystawia ani nie ma opcji by sobie w nie napluc pospiewawszy troche