Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący mimo awizo nie odebrał przesyłki, która po tygodniu przeleżała na poczcie i teraz wraca do mnie. Nie odbiera telefonu w celu wyjaśnienia sprawy. Czy i w jaki sposob mogę odzyskać stracone 20zl zapłacone za wysyłkę?
Za powrotną przesyłkę też będzie trzeba zapłacić
@Gustlik666 Nikt na Ciebie nie nakłada obowiązku oferowania przesylek za pobraniem , jest to tylko Twoja decezja . Możesz się domagać od kupującego pokrycia strat , ale tylko z powództwa cywilnego .
Jak masz dostawę za pobraniem to jeszcze nie raz będziesz miał taką"niespodziankę".🤔
@Gustlik666 Najlepiej się jak najszybciej pozbądź tej kłopotliwej formy dostawy ,nic na tym nie zyskujesz a często możesz stać się ofiarą nierozważnego klienta ,któremu wszystko wolno i czuje się bezkarny .Ustaw sobie wysyłki tylko po wpłacie na konto to ograniczysz straty robione przez takich klientów jak ten co ci się trafił.