Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Kupujący zamówił 2 butelki płynu do czyszczenia fug, zapakowane były 2 butelki i owinięte folia bąbelkową dla dodatkowego zabezpieczenia. Kupujący twierdzi ze w paczce znajdują się 2 butelki lecz jedna z nich jest pusta.
Butelki zostały brane prosto z magazynu i na pewno były one pełne.
Co zrobić w taki przypadku?
Proszę o pomoc.
@ProOneClean udowodnić ,że były wysłane pełne
Niestety @mdrogeria ma racje. Takie mamy prawo. Prawo będące zaproszeniem do naciągania i kombinowania.
@ProOneClean Kupujący skalda reklamację, masz dowód że były pełne wiesz ze toś nie podmienił to odrzuć reklamację, nie masz > dogadaj się z kupującym.
@ProOneClean Jeśli to była wysyłka paczką to powinna na etykiecie być waga przesyłki przy nadaniu . Na pewno będzie inna z pustą butelką jak z pełną. Sprawdź sobie na kopii ile ważyła paczka ,zrób taką samą i porównaj.
Byłam wielokrotnie w tej samej sytuacji, kiedy sprzedawałam płyny. Prawdopodobnie doszło do wycieku i paczka została przepakowana na sortowni. Jeżeli był to kurier DPD na paczce powinna być naklejka typu "przepakowano". Zostaniesz też obciążony za przepakowanie paczki.